Veronika Hešíková přichází s více než osmiletou zkušeností z oblasti marketingu, PR a médií. Působila jako vedoucí komunikace a tisková mluvčí místopředsedy vlády nebo jako reportérka zahraniční redakce České televize. Zkušenosti má i z mezinárodního soukromého sektoru – v izraelské technologické společnosti operující na evropském trhu vedla marketingový tým a zaměřovala se na strategické řízení́ projektů nebo rozvoj klientských vztahů.
Mohlo by vás zajímat: Inovace v pojištění: Terapie po nehodách za pomocí virtuální reality
„Veronika přináší do UNIQA unikátní kombinaci zkušeností z médií, státní správy i mezinárodního technologického prostředí. Jsme přesvědčeni, že její strategický přístup, schopnost pracovat s daty a cit pro veřejnou komunikaci výrazně posílí finanční dům UNIQA v jeho směřování,“ říká ředitel brandu, marketingu a komunikace Jakub Drobec.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: EU je sociální skanzen. Pojistný trh naštěstí funguje spolehlivě
„Věřím, že silná značka neroste jen z marketingových kampaní, ale i z důvěry, kterou si postupně získává. Buduje se podobně jako vztah, musí vycházet z opravdového zájmu, sdílených hodnot a otevřené komunikace. Do UNIQA přicházím s cílem vytvářet smysluplný obsah, který bude srozumitelný, relevantní a přínosný – pro média, naše klienty, partnery i veřejnost,“ dodává nová tisková mluvčí Veronika Hešíková.
Komentáře
Přidat komentář