Neobvyklá pojistná hlášení, jež přijala pojišťovna Generali

Neobvyklá pojistná hlášení, jež přijala pojišťovna Generali
Neobvyklá pojistná hlášení, jež přijala pojišťovna Generali
29.12.2010 Pojistný trh

Klientský servis Generali přijme každoročně tisícovky telefonátů, aby pomohl lidem s řešením pojistných událostí. Řada z nich není tak úplně obvyklá... Přečtěte si některá z nich!

Pojistná hlášení


  • Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“

    Klient: „Asi 900.000 Kč...“. Následují tři vteřiny ticha.

       Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“


  • Klient: „Můj pes zakousl sousedce tři slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak je schovám do mrazáku pro likvidátora.“

  • Operátor: „Požil jste před jízdou alkohol?"

    Klient: „Kdepak, z toho už jsem vyrostl. Ale když jsem byl mladej..."


  • Klient: „Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.“


  • Klient: „Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.“


  • Klient: „Na klidném a přehledném úseku silnice mě v kabině napadla včela. Do stromu jsem narazil, protože jsem ji chtěl zabít. Včela ovšem po nárazu vylétla rozbitým okénkem.“


  • Klientka: „Vyhnula jsem se zajíci, který vběhl do silnice. Přitom jsem narazila do protijedoucího auta. Auto v protisměru mě tak rozhodilo, že jsem místo brzdy šlápla na plyn a narazila do auta přede mnou. Nejvíc mě ale mrzí, že zajíce potom přejelo auto v protisměru. To jsem ho mohla přejet rovnou a nemusela jsem mít škodu na vozidle.“


  • Klient: „Když jsem přijížděl domů, vjel jsem omylem do jiného dvora a naboural do stromu, protože ho doma na tomto místě nemáme.“


  • Operátor: „Mohu pro Vás ještě něco udělat?“

    Klient odpoví: „Ano, přijet mi píchnout injekci na uklidnění!“

 

  • Klient: „Manipuloval jsem v rodinném domku s elektrickým kabelem a stál přitom na vysokých štaflích. Když se mi zapojený drát ulomil, dotkl jsem se kovového tělesa a tím se dostal na osm sekund do proudového okruhu, takže jsem se nemohl pustit a začal jsem křičet. Na to zareagovala manželka tak, že přiběhla a štafle se mnou porazila. Spadly bohužel rovnou na novou sedací soupravu a velké akvárium s cizokrajnými rybičkami, které prasklo a polilo koberec. Já navíc při pádu vykopl okenní sklo a vytrhl 1,75 m stropní kabeláže."

Generali

 

Zdroj: Generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články