Neobvyklá pojistná hlášení, jež přijala pojišťovna Generali


			Neobvyklá pojistná hlášení, jež přijala pojišťovna Generali
29.12.2010 Pojistný trh

Klientský servis Generali přijme každoročně tisícovky telefonátů, aby pomohl lidem s řešením pojistných událostí. Řada z nich není tak úplně obvyklá... Přečtěte si některá z nich!

Pojistná hlášení


  • Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“

    Klient: „Asi 900.000 Kč...“. Následují tři vteřiny ticha.

       Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“


  • Klient: „Můj pes zakousl sousedce tři slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak je schovám do mrazáku pro likvidátora.“

  • Operátor: „Požil jste před jízdou alkohol?"

    Klient: „Kdepak, z toho už jsem vyrostl. Ale když jsem byl mladej..."


  • Klient: „Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.“


  • Klient: „Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.“


  • Klient: „Na klidném a přehledném úseku silnice mě v kabině napadla včela. Do stromu jsem narazil, protože jsem ji chtěl zabít. Včela ovšem po nárazu vylétla rozbitým okénkem.“


  • Klientka: „Vyhnula jsem se zajíci, který vběhl do silnice. Přitom jsem narazila do protijedoucího auta. Auto v protisměru mě tak rozhodilo, že jsem místo brzdy šlápla na plyn a narazila do auta přede mnou. Nejvíc mě ale mrzí, že zajíce potom přejelo auto v protisměru. To jsem ho mohla přejet rovnou a nemusela jsem mít škodu na vozidle.“


  • Klient: „Když jsem přijížděl domů, vjel jsem omylem do jiného dvora a naboural do stromu, protože ho doma na tomto místě nemáme.“


  • Operátor: „Mohu pro Vás ještě něco udělat?“

    Klient odpoví: „Ano, přijet mi píchnout injekci na uklidnění!“

 

  • Klient: „Manipuloval jsem v rodinném domku s elektrickým kabelem a stál přitom na vysokých štaflích. Když se mi zapojený drát ulomil, dotkl jsem se kovového tělesa a tím se dostal na osm sekund do proudového okruhu, takže jsem se nemohl pustit a začal jsem křičet. Na to zareagovala manželka tak, že přiběhla a štafle se mnou porazila. Spadly bohužel rovnou na novou sedací soupravu a velké akvárium s cizokrajnými rybičkami, které prasklo a polilo koberec. Já navíc při pádu vykopl okenní sklo a vytrhl 1,75 m stropní kabeláže."

Generali

 

Zdroj: Generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články