Pohotovostní služba Generali pro postižené záplavami

Pohotovostní služba Generali pro postižené záplavami
Pohotovostní služba Generali pro postižené záplavami
26.6.2009 Pojistný trh

Kontaktní centrum pojišťovny Generali, kde mohou klienti hlásit škody způsobené záplavami, zůstává v provozu i během víkendu 27. a 28. června. Mimořádný provoz bude zajištěn denně od 7- 19 hodin na lince  844 188 188.

Během včerejška bylo na této lince nahlášeno 200 škod přímo způsobených záplavami. Odhad těchto škod je 6 milionů korun. Celkově se odhaduje, že bude nahlášeno okolo 1000 škod v hodnotě 50 milionů korun.

Linka Generali pro hlášení škod je připravena na tuto situaci a vyškolení pracovníci kromě evidence pojistné události poradí jak dále postupovat při vyřizování škody či likvidace následků. Pojišťovna Generali tak chce vyjít vstříc všem klientům, kteří se ocitli v nelehké situaci způsobené záplavami.

Základní rady pro klienty:

  • Minimalizujte následky škod, zejména :

-          vyčerpáváním vody, vysoušením a úklidem zasažených prostor

-          zasaženou elektroniku a domácí spotřebiče nezapínejte a okamžitě předejte k opravě do odborného servisu

-          nechte provést revizi elektrických a plynových rozvodů, pokud byly zatopeny

  • Vytvořte soupis poškozených a zničených věcí s uvedením jejich popisu, stáří a pořizovací ceny
  • V případě možnosti proveďte fotodokumentaci poškozených a zničených věcí
  • Je - li to možné připravte si pořizovací doklady, záruční listy či jiné doklady prokazující hodnotu a vlastnictví zasažených věcí
  • Poškozené a zničené věci ponechte, pokud to situace dovolí, v místě škody k následné prohlídce pracovníků Generali. Pokud z hygienických, bezpečnostních nebo jiných vážných důvodů (nutné prokázat existenci těchto důvodů – fotodokumentace, nařízení hygienika apod.) nelze zbytky na místě uchovat, tak je zlikvidujte.
    Generali
     

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články