Europ Assistance byla založena roku 1963 jako první ryze asistenční společnost na světě. V současnosti skupina Europ Assistance pokrývá svou asistenční činností celý svět a díky rozsáhlé síti svých poboček je schopna zprostředkovat pomoc svým klientům kdekoliv na světě.
„Naším základním mottem, které nás neustále žene kupředu, je zajišťovat klientům kvalitní a spolehlivé služby v jejich rodném jazyce, nepřetržitě, 24 hodin denně a 365 dnů v roce. I proto jsme zde v České republice zřídili jednu z nejmodernějších asistenčních centrál v Evropě, které zajišťuje provoz v 8 jazycích na úrovni rodilého mluvčího, český jazyk nevyjímaje. Získání této významné pozice jen potvrzuje, že naše snaha o poskytování maximální možné péče klientům ve spojení s vhodnou optimalizací nákladů pro smluvní pojišťovny, je tím správný směrem,“ říká Vladimír Fuchs, obchodní ředitel a prokurista Europ Assistance. „Významnou roli při zajišťování efektivní pomoci klientům v rámci cestovního pojištění hraje i geografické rozložení našich zastoupení, které pokrývá 208 zemí světa,“ dodává V. Fuchs.
Asistence v cestovním pojištění
V oblasti cestovního pojištění v České republice nyní poskytuje Europ Assistance své služby pojišťovnám Cardif, Česká pojišťovna, Chartis, UNIQA a GENERALI. Tržní podíl uvedených společností v cestovním pojištění činil podle posledních dostupných informací celkem 26 %.
Mezi typické poskytované služby Europ Assistance v oblasti cestovního pojištění patří zajištění specializované telefonické linky, na které jsou operátory a lékaři Europ Assistance poskytovány asistenční služby, a to v českém jazyce, 24 hodin denně a po celý rok. Samozřejmostí je schopnost zajistit standardní servis v rámci pojištění jako ověření pojistného krytí, vyhledání nejbližšího vhodného zdravotnického zařízení s ohledem na zdravotní stav klienta, převoz do vybraného lékařského zařízení, tlumočení, poskytnutí předběžné záruky plnění, převzetí nákladů na léčbu, průběžný kontakt s klientem při hospitalizaci či repatriace nemocného do ČR.
K dalším službám v rámci pojištění pak patří například vyslání opatrovníka a zajištění jeho ubytování, zorganizování a úhrada náhradní dopravy, zprostředkování finanční pomoci, poskytnutí právní pomoci včetně složení kauce, obstarání kopií soudní, policejní či lékařské dokumentace a další. Významnou skupinu služeb tvoří i vlastní likvidace pojistných událostí a zajištění regresních nároků.
Služby pro více než 40 společností
V České republice působí Europ Assistance od roku 2001 a ze své asistenční centrály v Praze poskytuje služby pro české zákazníky z řad pojišťoven, leasingových společností, automobilových výrobců a bankovních domů. V současnosti obsluhuje více než 40 těchto společností. Za dobu svého působení představila komplexní nabídku asistenčních služeb a vybudovala podpůrnou síť partnerů s více než 3000 specializovanými dodavateli.
„Asistenční služby pro cestovní pojištění jsou především o souběhu dvou hlavních poslání. Jednak jde o komunikaci klienta s odborníky v českém jazyce, jejímž cílem je klientovi maximálně pomoci v dané situaci a zprostředkovat kdekoliv na světě a kdykoliv intervenci vhodných poskytovatelů zejména z obasti lékařské péče. V druhé rovině pak jde o prosazování zájmů pojišťovny, která může prostřednictvím asistenční služby ovlivňovat průběh léčení, a tím i náklady pojistných událostí,“ dodává na závěr V. Fuchs.
Europ Assistance
Komentáře
Přidat komentář