Firma Nehodový servis tvrdě zaútočila na pojišťovny


			Firma Nehodový servis tvrdě zaútočila na pojišťovny
8.3.2010 Produkty


I u povinného ručení je výběr pojišťovny klíčovou záležitostí. Pokud si majitel vozidla špatně vybere, může se velmi snadno stát, že zaplatí až 80 procent náhrady škody z vlastních prostředků a úhradu této škody bude nucen následně pracně vymáhat na své pojišťovně. Vyplývá to ze statistik společnosti Nehodové služby, s.r.o.

Dnes přinášíme plné znění článku, který zveřejnila na svých stránkách společnost Nehodová služba. Hned za článkem následuje vyjádření pojišťoven. Vyjádření Pojišťovny AXA jsme zveřejnili již minulý týden. Tady je tedy zmiňovaný článek, který vyvolal oprávněnou bouři mezi pojišťovnami:

I u povinného ručení je výběr pojišťovny klíčovou záležitostí. Pokud si majitel vozidla špatně vybere, může se velmi snadno stát, že zaplatí až 80 procent náhrady škody z vlastních prostředků a úhradu této škody bude nucen následně pracně vymáhat na své pojišťovně. Vyplývá to ze statistik společnosti Nehodové služby, s.r.o.

Povinné ručení je komerčním produktem pojišťoven a ty nabízejí svým potenciálním i stávajícím klientům nejrůznější slevy, bonusy a akce. Klientovi se tak zdá, že základním měřítkem pro výběr dobré pojišťovny je výše poplatku za pojištění a samozřejmě také nabízené výhody a bonusy. Nejdůležitějším kritériem při výběru pojišťovny je však jednoznačně její schopnost uhradit za viníka veškerou škodu, která vznikla poškozenému. Pokud tak pojišťovna neučiní, nelze vyloučit, že škodu bude muset viník nehody hradit primárně ze svých zdrojů a následně ji bude nucen na své pojišťovně vymáhat.

„Krácení pojistného plnění a nevědomost majitelů vozidel je jeden ze základních problémů, na který narážíme při řešení dopravních nehod našich klientů. Klienti si neuvědomují, že i když si zaplatí povinné ručení, které ukládá zákon, nemají, jsou-li viníky, v případě špatné volby pojišťovny 100% pojistnou ochranu, ale přitom mají za dopravní nehodu veškerou odpovědnost. Pro majitele vozidel je téměř nemožné dohledat informace, jaké plnění poskytuje ta či ona pojišťovna,“ vysvětlil Karol Novák, ze společnosti Nehodová služba s.r.o. Na základě skutečnosti, že společnost Nehodová služba řeší více než 12 % z celkového počtu všech dopravních nehod v České republice, připravila pro všechny majitele vozidel unikátní srovnání pojišťoven, a to z pohledu procentuálního krácení pojistného plnění.

„Cílem této analýzy bylo otevřeně poukázat na krácení v pojistném plnění pojišťoven a otevřít všem majitelům vozidel oči. Naše analýza obsahuje srovnání procentuálního krácení, úhrady pojistného plnění a ceny za povinné ručení. Na základě těchto dat doporučuji nebrat výběr pojišťovny pro uzavření povinného ručení na lehkou váhu a nevybírat jen podle ceny pojištění,“ řekl Karol Novák.

Zdroj: tisková zpráva Nehodové služby, s.r.o.

Tolik článek nehodové služby. Vyjádření dalších pojišťoven, které výše uvedenou argumentaci zcela odmítají, přikládáme:

DIRECT Pojišťovna

Článek je zavádějící a nezakládá se na pravdě. DIRECT Pojišťovna vždy likvidovala a likviduje škody řádně a plně v rozsahu zákonných nároků uplatněných poškozenými. Naši klienti v žádném případě nemusejí mít obavu, že by některé z oprávněných nároků poškozených museli hradit sami. Nároky, které jsou nad rámec zákona, neproplácíme – týká se to např. půjčovného, kde se různé tzv. nehodové společnosti snaží na úkor pojišťoven obohatit prostřednictvím účtování cen, které výrazně (i více než 1,5x) převyšují ceny obvyklé v daném místě a čase.

Pojišťovna UNIQA

Zveřejněné údaje nebyly podloženy žádnými daty, nejsou uvedeny přesné prameny. Lze to tedy považovat za souhrn spekulativních údajů s cílem diskreditovat komerční pojišťovny. Takto by mohl zpracovat přehled kdokoli, například pojišťovny o nepartnerských asistenčních službách, kde by naopak mohlo být cílem ukázat předražení služeb. Nepřistoupíme ovšem na podobný způsob konkurenčního boje, protože ho považujeme za neseriózní.

Pojišťovna Triglav

Ve spojení s Triglav pojišťovnou a.s. je zmíněna informace, že je klient na pojistném plnění krácen o 76%. Tyto informace se absolutně nezakládají na pravdě a Triglav pojišťovna připravuje ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven, Českou kanceláří pojistitelů a ostatními pojišťovnami na trhu adekvátní kroky, které všem řidičům zpřístupní objektivní informace k dané problematice.

DŠ, Poradci sobě.cz

 

Share/Bookmark
Zdroj: DŠ, Poradci sobě

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Prosba o vyplnění

Maty,  16. 7. 2013

Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o nezávazné vyplnění krátkého dotazníku. Součástí dotazníku je i zajímavá nabídka. Předem děkuji za vyplnění. http://www.survio.com/survey/d/E3H9Z4G7U9Z4U4Y3K

Pozor na pojištovnu Direct !

Mercedes,  18. 5. 2010

Tak pozor pánové a dámy, tohle není jen strašení. Velice mě pobavila reakce pojištovny DIRECT. Pokud máte rozum, tak se ji rychle vyhněte! V tuto chvíli už přes právníky podávám žalobu. Lehce popíšu nehodu. Do mého zaparkovaného vozidla naboural automobil, jehož majitel má zákonou pojistku u DIRECT pojištovny. Na mém autě byla způsobena škoda.. prakly nárazník, zničená mlhovka, odřená lišta, poškozený podběh. V servis Mercedes Benz (automobil je Mercedes třídy E) mi sdělili, že oprava bude stát 32.000,- a pojištovna direct mi tuto částku pokrátila na 9.500,- !!!!! Žádné pujčene auto, žádné předražené díly, vše u autorizovaného servisu, kde je můj vůz pravidelně servisovan. Ted míří celý případ k soudu, tak pozor na pojištovnu DIRECT!

Nesmyslné statistiky, které jen straší lidi

Pavel Ronovský - Top-Pojištění,  30. 4. 2010

Klobouk dolů před pracovníky PR agentury TriStar promotion. Udělat takovou mediální kauzu z úplného právního nesmyslu je skutečně kumšt.

1. Proč tato společnost nikde neuvádí celkové množství svých zákazníků a velikost statistického vzorku ze kterého vychází při svých nařčeních pojišťoven z plošného krácení škod?

2. Proč pouze mediálně straší normální lidi a nesměruje své žaloby přímo na jednotlivé pojišťovny, tak jak ji umožňuje zákon?

3. Proč po mém neutrálním komentáři reaguje Nehodová služba velmi agresivními a osobními útoky, na které nemá smysl ani reagovat?

4. Proč neuvede za co jí pojišťovny krátí nejvíce pojistné plnění, např. za předražené odtahy či půjčovné vozidel?

5. Proč na svých stránkách tvrdí, že poskytuje své služby bezplatně, i když to není pravda. Tyto náklady se totiž právě snaží vymáhat po pojišťovnách.

6. A co absurdní věta "Díky naš

RSS

Související články