Firma Nehodový servis tvrdě zaútočila na pojišťovny


			Firma Nehodový servis tvrdě zaútočila na pojišťovny
8.3.2010 Produkty


I u povinného ručení je výběr pojišťovny klíčovou záležitostí. Pokud si majitel vozidla špatně vybere, může se velmi snadno stát, že zaplatí až 80 procent náhrady škody z vlastních prostředků a úhradu této škody bude nucen následně pracně vymáhat na své pojišťovně. Vyplývá to ze statistik společnosti Nehodové služby, s.r.o.

Reagujete na komentář

 

Pavel Ronovský - Top-Pojištění, 30. 4. 2010
Nesmyslné statistiky, které jen straší lidi
Klobouk dolů před pracovníky PR agentury TriStar promotion. Udělat takovou mediální kauzu z úplného právního nesmyslu je skutečně kumšt.

1. Proč tato společnost nikde neuvádí celkové množství svých zákazníků a velikost statistického vzorku ze kterého vychází při svých nařčeních pojišťoven z plošného krácení škod?

2. Proč pouze mediálně straší normální lidi a nesměruje své žaloby přímo na jednotlivé pojišťovny, tak jak ji umožňuje zákon?

3. Proč po mém neutrálním komentáři reaguje Nehodová služba velmi agresivními a osobními útoky, na které nemá smysl ani reagovat?

4. Proč neuvede za co jí pojišťovny krátí nejvíce pojistné plnění, např. za předražené odtahy či půjčovné vozidel?

5. Proč na svých stránkách tvrdí, že poskytuje své služby bezplatně, i když to není pravda. Tyto náklady se totiž právě snaží vymáhat po pojišťovnách.

6. A co absurdní věta "Díky naš

Pozn.: položky označené * jsou povinné.