50 000 sjednaných smluv a za 3 roky dvojnásobná produkce
IGNÁC dokázal za rok 2024 sjednat už 50 000 pojistných smluv. V roce 2021 s ním INSIA slavila produkci ve výši 150 milionů Kč. Dnes, o tři roky později, je to dvojnásobek, když byla překonána hranice 300 milionů Kč produkce. To potvrzuje, jaký význam má tento nástroj pro síť INSIA a její klienty. Od spuštění před 7 lety sjednávač Ignác poradcům INSIA pomohl s uzavřením cca 227 000 smluv v celkovém objemu 1 215 000 000 Kč!
Mohlo by vás zajímat: Jak se vyvíjely počty zemřelých v uplynulých patnácti letech?
Chytřejší a rychlejší sjednání
IGNÁC není jen běžný porovnávač pojištění. Je chytřejší než jiné sjednavače, protože využívá prvky umělé inteligence a neřadí nabídky pouze podle ceny pojištění. Sám inteligentně vytvoří komplexní přehled a doporučí poradci nejvhodnější variantu pro klienta. Byl navržen tak, aby finančním poradcům ze sítě INSIA co nejvíce usnadňoval práci. Smlouvu přes něj sjednáte během chvilky, navíc se automaticky vygeneruje Záznam z jednání, a to plně online.
A jaké produkce dosáhne šikovný poradce INSIA? Náš rekordman v roce 2024 k dnešnímu dni (k 6. 12. 2024) uzavřel jen s Ignácem úžasných 2 986 smluv. Pokud mu tedy Ignác pomohl zkrátit čas na porovnání kalkulací u každého obchodu byť o pouhých 10 minut a nemusel trávit dalších 10 minut sepisováním Záznamu z jednání, pak s Ignácem ušetřil více jak 41 dní svého času.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Klimaalarmismu táhne na šedesát
Novinky v roce 2024
Rok 2024 byl v oblasti autopojištění silně ovlivněn změnou legislativy - nový zákonem o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla 30/2024 Sb., a maximální úsilí jsme tak museli věnovat přípravě nových platebních metod u všech pojišťoven.
Poradci INSIA mají k dispozici i mobilní aplikaci Ignác Mobile na focení vozidel pro pojišťovny, která je navíc rovnou napojená na smlouvy, a tak výrazně usnadňuje celý proces sjednávání havarijního pojištění ojetých vozidel. Další výhodou je také propojení s aplikací AutoMobil, kterou dnes využívá už 12 000 klientů INSIA. Tato aplikace klientům umožňuje mít všechny důležité informace o vozidle a pojištění na jednom místě.
Klient na prvním místě
IGNÁC není jen o sjednávání smluv. Pomáhá budovat vztahy mezi poradci a klienty díky personalizovaným emailům a video emailům, které klientům přehledně shrnují sjednané pojištění a nabízí další možnosti. Tento přístup zajišťuje, že vztah mezi klientem a poradcem nekončí podpisem smlouvy.
Mohlo by vás zajímat: Česká národní banka bude dohlížet na poskytovatele služeb s kryptoaktivy
Moderní nástroje pro budoucnost
IGNÁC se neustále vylepšuje. INSIA plánuje další novinky, které pomohou poradcům poskytovat ještě lepší služby. Společnost dlouhodobě klade důraz na technologickou podporu svých poradců a IGNÁC je jasným důkazem, že INSIA je v tomto směru vždy o krok napřed.
Komentáře
Přidat komentář