„Je zajímavé, že ačkoli počet klientů ‚dospěláckého‘ pojištění DYNAMIK je téměř osmkrát vyšší než u SLUNÍČKA, v pořadí známosti u veřejnosti vede právě naše dětské pojištění,“ komentoval výsledky výzkumu náměstek generálního ředitele České pojišťovny Štefan Tillinger. „Je zřejmé, že jde do značné míry o psychologický efekt, kdy děti pro nás znamenají více, než vlastní zdraví či život,“ dodal Tillinger.
Dětské životní pojištění u ČP pro své potomky sjednalo 441 tisíc klientů – zejména rodičů či prarodičů. Z tohoto celkového počtu má pojištění SLUNÍČKO uzavřeno 115 tisíc dětí, což jej staví na první místo na trhu obdobných pojištění.
Průzkum TNS AISA byl realizován pro Českou pojišťovnu v srpnu 2009. Dotazována byla populace ČR ve věku 18-60 let, vzorek tvořilo 529 dotazovaných, reprezentativně podle pohlaví, věku, vzdělání, regionu a místa bydliště.
ČP
Komentáře
Přidat komentářnytonguesthouse.co.uk
a8p119ygy5v4dm
<a href="https://nytonguesthouse.co.uk">Nyton Guest House</a>