ČSOB Pojišťovna jako první pojišťovna na českém trhu nabídla klientům službu Komfortní vyúčtování. Tuto službu může zdarma využívat klient ČSOB Pojišťovny, který má účet u banky ČSOB nebo Poštovní spořitelny a využívá Internetbanking. „Za první měsíc od spuštění využily službu již stovky klientů. Věříme, že tento počet bude i nadále stoupat stejným tempem,“ říká Tomáš Pochobradský, ředitel odboru řízení procesů ČSOB Pojišťovny.
Nová služba umožňuje klientovi přijímat korespondenci zasílanou pojišťovnou (faktury, vyúčtování, předpis pojistného atd.) místo v elektronické podobě do zabezpečené e-mailové schránky, která je součástí jeho účtu v ČSOB nebo v Poštovní spořitelně a má k ní přístup prostřednictvím InternetBankingu nebo Max Internetbankingu. Odtud pak mohou klienti pohodlně zaplatit například pojistné, aniž by museli vyplňovat příkaz k úhradě. Platební příkaz se totiž automaticky vygeneruje jediným kliknutím myši a stačí jej odsouhlasit (klient má tak i nadále platbu plně pod kontrolou).
Komfortní vyúčtování je další on-line službou, kterou ČSOB Pojišťovna poskytuje. „Kromě dnes již běžných možností, jako je uzavření pojištění on-line, nabízíme i možnost měnit své kontaktní údaje bez návštěvy pobočky. Kromě toho nabízíme i možnost správy a komplexního přehledu pojistných smluv přes internet a to včetně změny investiční strategie u životního pojištění,“ dodává Petr Kleiner, ředitel odboru přímého prodeje.
Možnost změny investiční strategie on-line se týká především Investičního životního pojištění Variace. Právě u tohoto produktu mohou klienti již od dubna:
* Nastavit automatickou ochranu své investice. Ta umožňuje klientovi automatické přelévání jednotek klienta z méně konzervativních programů do více konzervativních programů investování a to pět let před koncem pojištění, čímž je klient chráněn proti případnému propadu trhů krátce před výplatou jeho naspořené částky.
* Měnit alokační poměr. Klienti si určí v jakém procentuálním poměru se rozloží částka, kterou klient měsíčně nebo jednorázově platí na své pojištění mezi jednotlivé programy investování. Pomocí aplikace Účet on-line si tento poměr může měnit a to velmi pohodlně sám ze svého počítače.
* Převádět hodnoty mezi programy investování. Což znamená, že si klient může provést přesuny finančních prostředků mezi jednotlivými programy investování. Klient má přitom dvě možnosti a to přesun buďto v korunách nebo v procentech. Může tak přesunout prostředky z některého dynamického programu do konzervativního případně garantovaného fondu nebo obráceně.
Účet online zároveň umožňuje, kromě komplexního přehledu všech pojištění klienta, provádět vybrané změny na pojistných smlouvách a změny osobních údajů na smlouvách životního pojištění. Kvůli změně adresy, e-mailového kontaktu nebo telefonu již není nutné chodit na pobočku.
Současně byl rozšířen procesní systém likvidací. Klient má tak možnost při likvidaci běžné standardní škody komunikovat v elektronické podobě. „Převážná většina škod hlášených u ČSOB Pojišťovny je hlášena telefonicky (60% pojistných událostí),“ vysvětluje Petr Kleiner. Už při hlášení je klient dotázán, zda upřednostňuje e-mailovou komunikaci. Pokud ano, obratem obdrží e-mail s registračním číslem škody a specifikací dokladů, které ČSOB Pojišťovna potřebuje k likvidaci události. Zpráva tedy zároveň plní funkci registračního dopisu. Veškerá dokumentace a podklady chodí emailem. Navíc není nutné vystavovat tyto doklady zároveň v tištěné podobě a jejich následné zaslání klientovy poštou na uvedenou adresu. Změna způsobu komunikace zkracuje čas potřebný k vyřízení škodní události a zároveň zvyšuje pohodlí pro klienta.
ČSOB Pojišťovna

Komentáře
Přidat komentář