„Peníze z prémiového konta držitelé karty nejčastěji použijí na úhradu penzijního připojištění, prozatím tak využili 420 tisíc korun. Následuje povinné ručení a životní pojištění,“ uvádí Štefan Tillinger, náměstek generálního ředitele České pojišťovny.
Zákazníci se naučili Premia kartu ČP používat i na běžné nákupy – nejvíce peněz utratí v obchodech s potravinami, za elektroniku a oblečení. V síti Premia, která zahrnuje zhruba 900 obchodů po celé republice, pak platí nejvíce za nábytek, zahradní techniku, pohonné hmoty nebo nářadí a stavebniny. „Nejvyšší částka zaplacená prostřednictvím jedné karetní transakce byla 300 tisíc korun. Zákazník - rekordman vyčerpal z Premia karty ČP už téměř 1,2 milionu korun – udělal 774 transakcí,“ vypočítává Luděk Jírů, ředitel sekce Karty společnosti Home Credit, a s.
Platební karta při cestování
Kreditní karta se jeví také jako výhodný platební nástroj i při cestování. Výhodou je, že při placení kartou v zahraničí je použit měnový kurz „deviza - prodej“, k přepočtu na koruny tedy dojde výhodnějším kurzem než v bance nebo směnárně. Spolu s klienty cestuje i Premia karta ČP – její majitelé s ní zaplatili například v Jihoafrické republice, Mexiku nebo Jižní Koreji. Doma si Premia karta ČP našla největší počet příznivců zejména v krajích Moravskoslezském, Jihomoravském a Středočeském.
Jak funguje Premia karta
Držitelé Premia karty České pojišťovny získávají při jakémkoliv nákupu nejméně 1 % z hrazené částky zpět na své prémiové konto. Speciální slevy a výhody pak na klienty čekají právě ve věrnostní síti obchodů Premia: až 11 % z hodnoty nákupu na prémiové konto a k tomu až 60% okamžité slevy na zboží a služby. Karty Premia přitom poskytují klientům všechny výhody moderních kreditních karet. Lze s nimi bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Klienti mohou pravidelně využívat bezúročného období v délce až 51 dní.
Karetní program Premia a stejnojmennou síť partnerských obchodů vytvořila společnost Home Credit. V současnosti tento co-brandový karetní program využívají především klienti České pojišťovny, ČP Zdraví a Penzijního fondu České pojišťovny, kteří mohou z ušetřených peněz uhradit jakékoliv pojistné produkty.
V síti Premia jsou zapojeny i další známé značky z různých obchodních segmentů jako EuroOil, OREA Hotels, Bontonland, Sunny Days, Kenvelo, OP Prostějov, Sportisimo a jiné.
Česká pojišťovna
Komentáře
Přidat komentář