Partnerství mezi společnostmi BOXX a Zurich Insurance vzniklo s cílem řešit kritickou potřebu komplexní ochrany před digitálními hrozbami. Společnosti vyvinuly uživatelsky přívětivé řešení, které pomáhá individuálně a rodinám lépe předvídat a předcházet potenciálním podvodům a digitálním hrozbám. Insurtech pojišťovna BOXX, známá svým inovativním přístupem ke kybernetické bezpečnosti, a Zurich Insurance, přední globální pojistitel, navrhly aplikaci, která nabízí personalizovanou digitální bezpečnost. Aplikace je k dispozici ve Švýcarsku, podporuje angličtinu, němčinu, francouzštinu a italštinu, a má snadno použitelné rozhraní.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: „Podvedení klienti“ na vedlejší koleji
Aplikace poskytuje základní služby pro prevenci digitálních hrozeb a nabízí pomoc v nouzi. Mezi klíčové funkce patří ochrana identity, zabezpečená síť VPN, bezpečná Wi-Fi, bezpečné prohlížení internetu, ochrana zařízení, správce hesel a vzdělávací aktivity pro zvýšení povědomí o osobní kybernetické bezpečnosti. Nabízí také nouzovou podporu a pomoc odborníků na kybernetickou bezpečnost v případě problémů souvisejících s IT.
Vishal Kundi, generální ředitel a zakladatel společnosti BOXX Insurance, řekl: „Vytvořili jsme tuto aplikaci, abychom jednotlivcům a rodinám poskytli to, co chtějí – aplikaci, která uživatelům poskytne základní soubor nástrojů na dosah ruky, včetně přístupu k odborníkům v případě kybernetické nouze.“
Praktický efekt aplikace ukázal Vishal Kundi na smartphonech: „Chytré telefony se staly nejrychleji prodávanými gadgety v historii. Pronikly do všech aspektů každodenního života. Průměrný člověk vezme svůj telefon do ruky až stokrát denně, takže pokud chceme z jeho světa udělat digitálně bezpečnější místo, musíme zajistit, aby byly jeho telefon a jeho používání lépe zabezpečeno.“
Mohlo by vás zajímat: Karel Waisser: Ohlédnutí z kapitánského můstku
René Harlacher, ředitel úpisu rizik Zurich Insurance ve Švýcarsku, k tomu dodal: „Rozsáhlý průzkum provedený Zurich Insurance ve Švýcarsku ukázal, že mnozí respondenti si nejsou vědomi on-line nebezpečí a že přibližně čtvrtina populace se již stala obětí kybernetického útoku. Kromě toho jsou zákazníci jednoduše zahlceni nabídkou kybernetických produktů. Naším posláním v Zurich Insurance je jít nad rámec pouhé ochrany, pomoci zákazníkům budovat odolnost a nabídnout jim také nástroje k zavedení preventivních opatření proti kybernetickým rizikům. Na základě těchto zásad rozšiřujeme naši kybernetickou nabídku pro soukromé osoby, abychom jim mohli poskytnout podporu před případným kybernetickým útokem, případně během něj i po něm. Právě v tom spočívá naše společná nabídka s pojišťovnou BOXX, která našim zákazníkům poskytuje dodatečnou asistenci.“
Komentáře
Přidat komentář