Marsh sjednocuje značku a sází na umělou inteligenci


			Marsh sjednocuje značku a sází na umělou inteligenci

Světová poradenská a pojišťovací skupina Marsh McLennan prochází historickou proměnou. Od ledna 2026 se přejmenuje jednoduše na Marsh a sjednotí pod touto značkou všechna svá klíčová byznysová odvětví – od pojišťovnictví přes zajištění až po poradenství v oblasti řízení lidí a investic. Zároveň zakládá novou jednotku Business and Client Services, která má urychlit inovace a rozvoj v oblastech dat, umělé inteligence a analytiky.

Marsh spojuje síly a know-how

Marsh McLennan, mateřská společnost světově známých značek jako Mercer, Guy Carpenter či Oliver Wyman, oznámila zásadní proměnu své identity. Od ledna 2026 bude celý koncern vystupovat pod jednotným názvem Marsh, což má podle vedení firmy symbolizovat užší propojení všech částí skupiny, silnější pozici na trhu a větší přidanou hodnotu pro klienty.

„V dnešním složitém a proměnlivém prostředí klienti hledají řešení, která vycházejí z odbornosti napříč celou firmou. Nové uspořádání nám umožní lépe reagovat na jejich potřeby,“ uvedl John Doyle, prezident a generální ředitel společnosti Marsh. Podle něj jde o přirozený krok v evoluci firmy, která chce být vnímána jako jednotný, silný a technologicky pokročilý partner.


Mohlo by vás zajímat: Počty poradců ve třetím čtvrtletí: Historický rekord…


Nová značka Marsh jako symbol jednoty a inovace

Nové logo i vizuální identita budou reprezentovat špičkové služby společnosti v oblastech řízení rizik, zajištění, kapitálového poradenství a management consultingu. Přechodné období potrvá do roku 2027, kdy všechny čtyři hlavní divize přijmou značku Marsh.

Marsh a Mercer budou na trhu vystupovat pod společným jménem, Guy Carpenter se přejmenuje na Marsh Re, a Oliver Wyman si ponechá své jméno s dodatkem a Marsh business. Provozní jednotka Oliver Wyman Group se změní na Marsh Management Consulting. Změnu doplní i nová burzovní zkratka MRSH, která nahradí současný ticker akcií.

„Dnes Marsh znamená excelenci v poradenství a pojišťovacím makléřství. Nová značka ale bude ztělesňovat mnohem víc – propojení odborných znalostí, globálního měřítka a špičkové datové analytiky,“ vysvětlil Doyle. Podle vedení firmy tak jednotná značka zrychlí interní procesy, zjednoduší komunikaci se zákazníky a zároveň posílí důvěru investorů.

MARSH LOGO 2026

Business and Client Services: nové srdce technologické transformace

Současně Marsh zakládá jednotku Business and Client Services (BCS), která propojí technologické, datové a provozní týmy. V jejím čele stojí Paul Beswick, dosavadní Chief Information and Operations Officer. BCS má vytvořit jednotný technologický ekosystém, jenž využije sílu umělé inteligence, strojového učení a datové analytiky k posílení služeb i interní efektivity.

„Rychlý rozvoj umělé inteligence a práce s daty nám umožní odemykat nové příležitosti – jak pro klienty, tak pro naše kolegy,“ říká Beswick. „Zjednodušíme procesy, zefektivníme provoz a vytvoříme prostor pro další investice do růstu.“ Podle vedení Marsh se BCS stane klíčovým nástrojem pro digitalizaci služeb, automatizaci a ještě přesnější predikce rizik.

Silnější značka, lepší služby, spokojenější klienti

Marsh tak vstupuje do nové éry, v níž chce více než kdy dříve využívat synergie mezi svými divizemi, technologickými inovacemi a globálním know-how. „Naše značka bude ztělesněním vyšší hodnoty, kterou vytváříme pro všechny naše partnery,“ uzavírá John Doyle. Společnost tak vysílá jasný signál – budoucnost pojišťovnictví i poradenství bude stát na datech, spolupráci a technologii.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články