Cestujeme častěji, dál a aktivněji. Pojištění proto musí držet krok – a Češi si to čím dál víc uvědomují. Jak vybrat správné cestovní pojištění, proč se vyplatí volat asistenční službu co nejdřív a jak vypadá její práce v praxi? „Asistenční služba je jedna z elementárních věcí, jak klientovi v zahraničí efektivně pomoci,“ říká Štěpán Landík v květnovém dílu ČAP Insurance Talk. V rozhovoru s Michalou Hergetovou také přibližuje fenomén bohatých cestujících seniorů, růst cen léčby v oblíbených destinacích nebo to, proč se „pojištění na blbost“ vyplatí nejen v Itálii.
Mohlo by vás zajímat: ČNB: Upozornění na nežádoucí náborové praktiky některých finančních poradců
Kde můžete sledovat ČAP Insurance talk?
- Informace ke všem dílům naleznete ZDE
- Nové video bude vždy dostupné na YouTube
- Rozhovory jsou k dispozici na podcastových platformách (Apple Podcasts, Spotify)
Komentáře
Přidat komentář