Kornel Sárközi je členem sítě INSIA od roku 2015 jako zástupce společnosti UniFiS makléřská spol. s r. o. Věnuje se širokému spektru pojištění jak občanů, tak firem, nejvíce v lokalitě Rakovník, Hořovice, Beroun a okolí. Mezi sjednavače, které nejčastěji využívá, patří majetková kalkulačka MAJKA. Proč s MAJKOU rád a často pracuje a co nejvíce oceňuje na INSIA?
Mohlo by vás zajímat: Exkluzivní video: Podívejte se, jak proběhla oslava 30 let AČPM
Na úvod nám prosím stručně popište Vaši profesní kariéru a proč zrovna pojišťovnictví? Co Vás na této práci nejvíce baví?
Dříve jsem pracoval jako Key Account manager u Jacobs kafe, pak u plzeňského pivovaru. Často jsem si říkal, že až mi bude po čtyřicítce, budu pojišťovákem – abych působil seriózně. Tak opravdu po čtyřicítce jsem po rozhovoru s přítelem Martinem Králem nastoupil do INSIA. Na té práci mám rád fakt, že každý potřebuje pojistku a já mu ji mohu sjednat a poradit a ještě mi za to lidi děkují. A v případě problémů nebo škodných událostí jsem jim vždy při ruce. Mám takové heslo: „V nouzi poznáš pojišťováka“. Rád pomáhám lidem jak v privátním, tak i v profesním životě.
Členem sítě INSIA jste od roku 2015. Co se za tu dobu změnilo a které z INSIA nástrojů nejvíce oceňujete a využíváte?
I když vím, že je to důležité, tak vyplňování papírů a záznamů z jednání (ZZJ) není úplně moje hobby. Já radši vše vyjednám. Proto jsem moc rád za pomocníky při naší práci jako je IGNÁC nebo MAJKA a pak i ty další srovnávače. Je to opravdu velká úleva při tak rozmanité práci.
Zastavme se tedy u majetkové kalkulačky MAJKA. Tu jsme představili na produktových dnech v září 2022. Smlouvy na majetek sjednáváte právě v ní. Jak se Vám s ní pracuje?
Pracuje se mi s ní opravdu moc dobře. Je skvělé, že se pořád vylepšuje.
Jak konkrétně MAJKA zjednodušuje Vaši práci?
Klienty mám již uložené v Yeti (software INSIA pro poradce), takže se rychle načtou. Hezky vidím srovnání včetně podmínek od různých pojišťoven. A pak nemusím vytvářet ‚‚můj oblíbený" ZZJ.
Mohlo by vás zajímat: Jak se vyvíjely počty zemřelých v uplynulých patnácti letech?
Setkáváte se s nějakými obtížemi při používání MAJKY? Jaké jsou podle Vás oblasti pro její další zlepšení?
Ani ne, jen bych uvítal možnost výběru pojištění chat, a zpřístupnění dlaždice odpovědnost samostatná a ZAMZAM a pojištění mazlíčka.
Máte nějakou zpětnou vazbu od klientů na sjednávání pojištění přes MAJKU?
Jsou spokojeni s rychlostí sjednání pojistky a s pěkně zpracovaným přehledem pojistného vč. podmínek od různých pojišťoven.
Plánujete se v budoucnu zaměřit více na využití digitálních nástrojů jako je MAJKA?
Určitě, moc nám to ulehčuje práci. Konkurence a doba jde dopředu a dobré je být o krok dál nebo aspoň držet krok.
Máte nějaké oblíbené funkce v MAJCE, které byste doporučil ostatním?
Tak ono to jde tak intuitivně samo (úsměv).
Co se týká pojištění majetku, velkým tématem je podpojištění. Mít dostatečně pojištěný dům či byt, ve kterém lidé bydlí, je jedna z nejdůležitějších pojistných ochran. INSIA se snaží ve svých kampaních toto téma propagovat. Obrací se na Vás klienti kvůli přepracování stávajících pojistek a navyšování pojistné hodnoty? Nebo je složité je přesvědčit, že je třeba je částky kontrolovat a přenastavit?
Většinou se moji klienti ozvou sami nebo na základě INSIA kampaní, které jsou fakt dobře zpracované. Díky za ně.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Klimaalarmismu táhne na šedesát
Oceňují klienti i asistenční služby zdarma, které už bývají běžnou součástí majetkového pojištění?
Určitě, asistence patří mezi velmi důležité části pojištění majetku, protože lidem šetří čas sháněním instalatérů nebo elektrikářů nebo další odborných profesí. Asistence pomůže udržovat nemovitost v pořádku a myslím, že ji klienti nevyužívají tak jak by mohli. Tak se je snažím o tom informovat, co můžou a co zase už ne nebo jak ji co nejlépe využívat.
Doporučujete klientům zároveň i sjednání odpovědnosti nebo se na to dokonce sami ptají?
Bez odpovědnosti ani ránu. Ta je v dnešním citlivém světě velmi důležitá a není ji nikdy jakoby dost. Proto doporučuji vysoké limity. Mám dost argumentů na to, aby si odpovědnost vždy nechali sjednat.
Na Vašem osobním webu máte motto: "Pracuji tak, aby se klienti s důvěrou vraceli.". Měl byste nějaký tip jak být dobrým makléřem?
Říkám klientům, že pro ně dělám pojistky se srdcem, jako by to bylo pro bráchu nebo členy rodiny. A tak to i zodpovědně cítím. A jak jsem řekl, jsem pro své klienty téměř 24 hodin na telefonu, kdyby potřebovali pomoc. Moje heslo, jak jsem se už zmínil je: „V nouzi poznáš pojišťováka“.
Mohlo by vás zajímat: Česká národní banka bude dohlížet na poskytovatele služeb s kryptoaktivy
Pokud byste měl INSIA doporučit poradcům, jaké jsou podle Vás hlavní výhody INSIA pro makléře a jak byste chtěl, aby se firma do budoucna vyvíjela?
Hlavně příjemná a přátelská atmosféra, která člověka motivuje k dobrému pracovnímu nasazení. Za to velký dík Ivanovi Špirakusovi. Pak skvělé srovnávače, které se dále updatují a vylepšují. Vstřícnost zaměstnanců, když je něco potřeba. Moc si toho vážím. Každopádně vývoj naší firmy bych viděl v další rozsáhlé digitalizaci, konkrétně např. myslím mobilní aplikace, které lidem pomohou udělat návrh pojistky nemovitostí, aut nebo úrazovky, kdy oni zadají co a jak chtějí pojistit, odkliknou a to se dostane k nám a my to pak dotáhneme ke zdárnému konci. Líbí se mi ohledně podnikání jedna hláška, kterou bych na to vztáhl: ‚‚Lepší je být připravený než překvapený."
Děkuji za rozhovor.
Komentáře
Přidat komentář