Rozhodně však nepůjde o tak velký počet pojistných událostí, jaký pojišťovna vyřizovala po předloňském orkánu Hewart a zřejmě ve statistice nepřekoná ani loňskou vichřici Fabienne. Během úterního dopoledne se na Allianz lidé obraceli hlavně kvůli zničenému zahradnímu nábytku, trampolínám a poškozeným střešním krytinám. Ozvalo se také už několik motoristů, kterým jejich vozidlo poškodily spadlé větve.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2018 v Česku dle oPojištění.cz
Z říjnového orkánu Herwart v roce 2017 měla Allianz nahlášeno kolem pěti tisíc pojistných událostí a objem škod se tehdy vyšplhal na více než 172 milionů korun. Nejvíce tehdy řádil vítr v Praze a ve středních Čechách, kde šlo o desítky milionů korun, značné škody ale napáchal i v jednotlivých okresech po celé ČR. Z loňské vichřice Fabienne eviduje Allianz přes 500 pojistných událostí, za které svým klientům zaplatila přes 20 milionů korun.
Spoušť, kterou po sobě každý rok silný vítr zanechá, je rozmanitá. Od zničených střech, přes vyvrácené ploty, rozbitá okna až po zdevastované automobily. Loni například z jedné prodejny v západních Čechách odletěla střecha, jejíž konstrukce se zapíchla do nedalekého panelového domu. Obyvatelé přízemí i ostatních podlaží měli štěstí, protože dřevěné trámy vzaly útokem jako beranidlo pouze byt v prvním patře, který úplně zdevastovaly.
Mohlo by vás zajímat: Negativní vývoj německé ekonomiky není dobrým znamením
Co dělat, pokud Vás zasáhne vichřice?
Ze všeho nejdříve škodu vyfotografujte, a pak začněte uklízet. A samozřejmě ihned kontaktujte naše Klientské centrum. Pojistné události můžete hlásit prostřednictvím formuláře na internetu www.allianz.cz/hlaseni, který funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, či na telefonním čísle 241 170 000. Naši operátoři i mobilní technici jsou připraveni Vám okamžitě pomoci.
Komentáře
Přidat komentář