Přívalové deště, které pětkrát převýšily průměrné zářijové srážky, zapříčinily nejméně 24 úmrtí, a také rozsáhlé škody v celém regionu. Jako významný pojistitel ve střední Evropě pomáhá Allianz aktivně svým klientům v nouzi tím, že poskytuje vybavení k minimalizaci ztrát a rychlým a zákaznicky orientovaným procesem likvidace. Společnost posílila kapacity likvidátorů a dodává vysoušeče tam, kde jsou nejvíce potřeba.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Pojišťovací makléři jsou klíčem k ochraně majetku před povodněmi
Skupina Allianz alokuje až 1,5 milionů EUR Červenému kříži a dalším potenciálním charitativním a záchranářským organizacím, které v postiženém regionu působí. Jako počáteční příspěvek obdrží nejvíce zasažené země: Rakousko, Polsko a Česká republika, každá částku 300 000 EUR. Allianz Central Europe také dorovná finanční příspěvky darované svými zaměstnanci v regionu střední Evropy. Ačkoliv samotné centrály v zasažených zemích postiženy nebyly, poskytne společnost cílenou individuální pomoc těm svým zaměstnancům, kteří byli povodněmi dotčeni.
„Posláním Allianz je chránit budoucnost klientů a zaměstnanců. Cítíme rovněž společenskou odpovědnost, zejména tehdy, kdy je to nejvíce potřeba. Lidé ve střední Evropě se potýkají s ničivými důsledky extrémních dešťů a záplav, Allianz je tu proto, aby pomohla všemi možnými cestami. Všichni, kdo přišli o domov nebo utrpěli škody na majetku, se mohu spolehnut na rychlou a profesionální podporu ze strany našich týmů pro likvidaci a řešení škod. Především však myslíme na ty, kteří přišli o členy rodiny nebo je pohřešují, protože žádné pojištění nemůže nahradit milovanou osobu. Extrémní a trvalé srážky jsou důsledkem změny klimatu. Po celém světě je třeba zlepšit protipovodňovou infrastrukturu a rozšířit systémy včasného varování. Allianz, jako významný světový pojistitel, bude u toho,” uvedla Nina Klingspor, CEO Allianz Central Europe.
Allianz vysílá mobilní pobočky na pomoc po povodních
Přímo v České republice pak Allianz v reakci na povodně vyslala do nejvíce postižených oblastí mobilní kanceláře. Ty budou rozmístěny v blízkosti zaplavených poboček pojišťovny v Jeseníku a Krnově, aby mohli klienti snadno nahlásit škody způsobené povodněmi. Přistaveny budou od pátku 20. září a na místě zůstanou několik dní.
Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Daňhel: Pojišťovnictví řeší povodňové dilema
„Záleží nám na tom, aby měli všichni naši klienti rychlý a efektivní přístup k našim službám, a to i v těžce zasažených oblastech. Tým našich techniků a obchodních zástupců přímo na místě poskytne rady a pomůže klientům s nahlášením škody, focením a nahráním fotografií do systému. Vozy jsou vybaveny agregátory, tiskárnou a vodou,” vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. O přítomnosti mobilních poboček Allianz své klienty informuje prostřednictvím SMS zpráv.
Komentáře
Přidat komentář