Allianz věnuje až 1,5 milionů EUR na pomoc při katastrofách ve střední Evropě


			Allianz věnuje až 1,5 milionů EUR na pomoc při katastrofách ve střední Evropě
20.9.2024 Škody, Pojistný trh

Skupina Allianz oznámila, že věnuje až 1,5 milionů EUR na podporu odstranění následků po masivních povodních, způsobených povětrnostním systémem Boris, který přinesl do regionu střední Evropy extrémní a trvalé srážky po dobu pěti dnů. V České republice pak Allianz vyslala do nejvíce postižených oblastí mobilní kanceláře. Podle ČAP měly celkově pojišťovny v pátek odpoledne nahlášeno 42 500 pojistných události za 6,7 miliardy korun. 

Přívalové deště, které pětkrát převýšily průměrné zářijové srážky, zapříčinily nejméně 24 úmrtí, a také rozsáhlé škody v celém regionu.  Jako významný pojistitel ve střední Evropě pomáhá Allianz aktivně svým klientům v nouzi tím, že poskytuje vybavení k minimalizaci ztrát a rychlým a zákaznicky orientovaným procesem likvidace. Společnost posílila kapacity likvidátorů a dodává vysoušeče tam, kde jsou nejvíce potřeba.


Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Pojišťovací makléři jsou klíčem k ochraně majetku před povodněmi


Skupina Allianz alokuje až 1,5 milionů EUR Červenému kříži a dalším potenciálním charitativním a záchranářským organizacím, které v postiženém regionu působí. Jako počáteční příspěvek obdrží nejvíce zasažené země: Rakousko, Polsko a Česká republika, každá částku 300 000 EUR. Allianz Central Europe také dorovná finanční příspěvky darované svými zaměstnanci v regionu střední Evropy. Ačkoliv samotné centrály v zasažených zemích postiženy nebyly, poskytne společnost cílenou individuální pomoc těm svým zaměstnancům, kteří byli povodněmi dotčeni.

„Posláním Allianz je chránit budoucnost klientů a zaměstnanců. Cítíme rovněž společenskou odpovědnost, zejména tehdy, kdy je to nejvíce potřeba. Lidé ve střední Evropě se potýkají s ničivými důsledky extrémních dešťů a záplav, Allianz je tu proto, aby pomohla všemi možnými cestami. Všichni, kdo přišli o domov nebo utrpěli škody na majetku, se mohu spolehnut na rychlou a profesionální podporu ze strany našich týmů pro likvidaci a řešení škod. Především však myslíme na ty, kteří přišli o členy rodiny nebo je pohřešují, protože žádné pojištění nemůže nahradit milovanou osobu. Extrémní a trvalé srážky jsou důsledkem změny klimatu. Po celém světě je třeba zlepšit protipovodňovou infrastrukturu a rozšířit systémy včasného varování. Allianz, jako významný světový pojistitel, bude u toho,” uvedla Nina Klingspor, CEO Allianz Central Europe.

Allianz vysílá mobilní pobočky na pomoc po povodních

Přímo v České republice pak Allianz v reakci na povodně vyslala do nejvíce postižených oblastí mobilní kanceláře. Ty budou rozmístěny v blízkosti zaplavených poboček pojišťovny v Jeseníku a Krnově, aby mohli klienti snadno nahlásit škody způsobené povodněmi. Přistaveny budou od pátku 20. září a na místě zůstanou několik dní.  


Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Daňhel: Pojišťovnictví řeší povodňové dilema


„Záleží nám na tom, aby měli všichni naši klienti rychlý a efektivní přístup k našim službám, a to i v těžce zasažených oblastech. Tým našich techniků a obchodních zástupců přímo na místě poskytne rady a pomůže klientům s nahlášením škody, focením a nahráním fotografií do systému. Vozy jsou vybaveny agregátory, tiskárnou a vodou,” vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. O přítomnosti mobilních poboček Allianz své klienty informuje prostřednictvím SMS zpráv.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články