Povodně: ČPP vyplatila přes 100 milionů. Klienti hlásí spokojenost s pojišťovnou


			Povodně: ČPP vyplatila přes 100 milionů. Klienti hlásí spokojenost s pojišťovnou
9.10.2024 Škody, Pojistný trh

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) eviduje 5 400 škod, ze kterých vyplatila klientům již přes 100 milionů korun. Výplaty záloh zasílá ČPP klientům na účet v řádu dnů od dodání všech potřebných podkladů. Téměř polovina hlášených škod je z Moravskoslezského kraje, dále pak z kraje Olomouckého a Jihomoravského. Mezi nejpostiženější patří Bruntál, Opava a Jeseník.

Škodám dominují vytopené domy a domácnosti, evidujeme i 150 povodní poškozených automobilů. Likvidátorům z ČPP se již podařilo vyřešit přes 1 700 pojistných událostí. ČPP má v zasažených oblastech nejen retailové klienty, ale také pojišťuje firmy a podnikatele, včetně municipalit.

Veškeré kontakty a informace, jak postupovat v situaci, kdy vznikla škoda, naleznete zde: Rady ČPP k povodňové situaci


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2023 v Česku dle oPojištění.cz


V rámci vylepšování klientské zkušenosti jsme v průběhu září a října zkoumali spokojenost klientů s řešením pojistné události. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 328 respondentů, kteří s námi v září a říjnu řešili likvidaci neživotní pojistné události. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji lidé hlásí pojistné události prostřednictvím webového formuláře (66 %), následuje nahlášení na klientské lince (25 %) a nahlášení skrze klientskou linku s pomocí pobočkového pracovníka (9 %).

Co se týče spokojenosti s ČPP, od počáteční komunikace až po vyřízení události, celkem 81 % klientů bylo z pojišťovny nadšeno, dalších 9 % pak uvedlo, že je pojišťovna potěšila. V konkrétních popisech pak klienti vyzdvihovali především ochotu pracovníků pojišťovny, profesionalitu a rychlost vyřízení.


Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Pojišťovací makléři jsou klíčem k ochraně majetku před povodněmi


„Průběžné vyhodnocování spokojenosti klientů je pro pojišťovnu klíčové. Zvláště v takových náročných situacích, kdy pomoc pojišťovny potřebuje velké množství lidí v krátkém čase. Abychom klientům vyšli vstříc, v době povodní jsme prodloužili provozní dobu zákaznické linky a zrychlili proces vyřízení likvidací. To vše, společně s odborností a lidským přístupem našich zaměstnanců, přispělo k tomu, že naprostá většina klientů je s ČPP spokojena,“ uvedl Martin Lakomý, ředitel Úseku podpory klientů a obchodu.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Lež

Milada Nedbálková ,  20. 1. 2025

Dobrý den, ani dnes po 4 měsících nemam vyplacené finance po povodni. Skupina diletantů horších než Pat a Mat, nekomunikují, neplní. Nedbálková

Lživý článek

Štěpán Jirásek,  30. 12. 2024

Nevim kde jste na takové nesmysly přišli. Zálohu jsem ani neviděl. Po 2 měsících přišlo až plnění a stejně neúplné. V mém okolí mají podobnou zkušenost s ČPP všichni!!!

RSS

Související články