„Našim likvidátorům se již podařilo ukončit přes 6 tisíc pojistných událostí a klientům jsme, včetně záloh, vyplatili 442 milionů Kč,“ shrnuje aktuální situaci Ondřej Poul, ředitel Centra likvidace pojistných událostí v Kooperativě.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2023 v Česku dle oPojištění.cz
Kromě finanční pomoci se ale Kooperativa snaží pomoci klientům s odstraněním škod. V minulém týdnu na Jesenicku a Bruntálsku působilo 100 zaměstnanců Kooperativy z Prahy, kteří pomáhali klientům Kooperativy s úklidem. Tento týden do postižených lokalit Kooperativa přiveze 40 mobilních vysoušečů.
„Jedná se o mobilní profesionální odvlhčovače, které se používají ve stavebnictví při vnitřních dokončovacích pracích, rekonstrukcích a opravách. Budou instalovány v mateřských a základních školách v České Vsi, Lipové a Bohdíkově, a dále jsou určeny pro obce Jindřichov, Karlovice a Kobylá,“ představuje další formy pomoci Ondřej Poul.
Mohlo by vás zajímat: Pavel Wiesner: Pomáhat klientům je naším posláním i společenskou odpovědností
V regionech postižených povodněmi operuje stovka techniků Kooperativy, kteří prohlížejí nahlášené škody. „Některé škody vyřizujeme jen na základě poskytnutých podkladů, nemusíme ke klientovi posílat technika na prohlídku. Takže čím kvalitnější dokumentaci škody, tedy fotografie a soupis poškozených věcí, nám klienti poskytnou, tím rychleji obdrží pojistné plnění,“ upozorňuje Ondřej Poul.
Komentáře
Přidat komentář