„Naší strategií je posílit vnímání značky a zvýšit zisk především díky efektivitě a zlepšování procesů. Naší velkou předností je rychlá likvidace pojistných událostí,“ zdůraznil generální ředitel.
Objem předepsaného pojistného dosáhl 350 miliónů korun a katapultoval tak Triglav z jedenáctého na deváté místo na českém trhu neživotního pojištění. Koncem roku by měl podíl na trhu pojišťovny Triglav dosáhnout jednoho procenta.
Orientace na životní pojištění
„Velkou příležitost vidíme v životním pojištění. Dynamika růstu životního pojištění v jiných státech je mnohem větší než v České republice. Propojištěnost je tady velice nízká, dokonce poloviční ve srovnání se Slovinskem,“ vysvětlil Petr Baný s tím, že velkou šanci spatřuje Triglav pojišťovna kromě budoucí orientace na životní pojištění také v nabídce komerčního zdravotního pojištění. Pro tento druh pojištění je ovšem rozhodující, jak bude vypadat konečná podoba zdravotní reformy.
Pojištění firem
Pojišťovna Triglav dokáže pojistit každou firmu na českém trhu. Spolupracuje s makléři, má vlastní distribuční síť a komunikuje on-line.
Pojišťovna je úspěšná v prodeji povinného ručení a havarijního pojištění. Licenci na prodej povinného ručení pojišťovna získala již před sedmi lety. Klientům jako jediná pojišťovna na našem trhu nabízí bonus ve výši 60 %.
Havarijní pojištění si u pojišťovny Triglav oblíbili především majitelé aut na leasing. O kvalitě produktu rozhoduje v tomto případě kvalita asistenční služby. Partnerem pojišťovny se proto stal ÚAMK- firma, kterou motoristí velmi dobře znají a která dokáže splnit vysoké nároky na tyto služby.
Pojištění majetku
Během prvního kvartálu letošního roku je klientům k dispozici pojištění majetku. „Pokud jde o pojištění majetku, udělali jsme dvě významné změny. Klient si díky tomu může vybrat jen takový druh pojištění, který skutečně potřebuje. Pokud má dům na kopci, nemusí si nechat pojistit nebezpečí záplavy. V celé Evropě k majetkovému pojištění přidáváme i asistenční službu. Zařídíme například otevření zabouchnutých dveří nebo odbornou pomoc v případě prasklého topení,“ uvedl Petr Baný.
Pojišťovna přišla v druhém pololetí letošního roku s nabídkou úrazového a cestovního pojištění, v třetím kvartálu obohatí nabídku i pojištění profesní odpovědnosti.
Flexibilita
Triglav pojišťovna patří ke středně velkým subjektům na neživotním pojistném trhu na území České republiky. Pojišťovna vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy jediný akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupila 100 % akcií této společnosti, která nevyvíjela činnost. Se změnou vlastníka se změnilo i jméno a sídlo společnosti, která dostala jméno Triglav pojišťovna a přesunula se z Prahy do Brna, kde sídlí dodnes.
Pojišťovna působí na celém území České republiky. Vedle generálního ředitelství v brně jsou již vybudovány oblastní agentury v Praze, Českých Budějovicích, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Liberci a Olomouci.
V roce 2006 vznikl spojením mateřské společnosti Zavarovalnica Triglav a všech dceřiných společností mezinárodní finanční konglomerát Skupina Triglav, jehož součástí je kromě pojišťoven na území střední a jihovýchodní Evropy také zajišťovna (Triglav RE), banka a společnosti zabývající se správou investic.
To v praxi znamená silné kapitálové i produktové zázemí, které společnost potřebuje pro své obchodní aktivity. Slovinský stát vlastní ve skupině Triglav majoritu – drží víc než 60% podíl.
Skupina působí v osmi evropských státech - kromě Slovinska také v Chorvatsku, Bosně a Hercegovině, Srbsku, Černé Hoře, Makedonii, v České republice a na Slovensku. Ve Slovinsku má 2500 zaměstnanců, celkem je jich přes 5000.
Nově vytvořená finanční skupina spojuje tři pilíře: pojišťovnictví, správu majetku a bankovnictví.
Komentáře
Přidat komentář