Triglav: štika v českém pojišťovacím rybníku

Triglav: štika v českém pojišťovacím rybníku
Triglav: štika v českém pojišťovacím rybníku
2.12.2008 Pojistný trh

Triglav pojišťovna chce být štikou trhu, která je připravena plnit potřeby svých klientů stejně jako spolupracujících makléřů. Takové jsou dlouhodobé plány Triglav pojišťovny, jak je minulý týden představil generální ředitel pojišťovny ing. Petr Baný.

Pojišťovna působí na celém území České republiky.

„Pokud jde o nové produkty, tak na začátku příštího roku spustíme pojištění profesní odpovědnosti. V současné době dolaďujeme jen několik málo detailů,“ konstatoval Petr Baný. Pro středně velké firmy připravuje Triglav pojišťovna na míru střižené korporátní balíčky. Pokud jde o retailové inovace, v současné době pojišťovna finalizuje cestovní pojištění pro zimní sezónu s tím, že v prosinci bude spuštěn na novém portále Triglav pojišťovny on line prodej.

V roce 2011 Triglav pojišťovna nabídne klientům zdravotní i životní pojištění.

Hodnocení uplynulého roku

Triglav pojišťovna je známa především díky povinnému ručení. Letos se ale dařilo i majetkovému korporátnímu pojištění. Podařilo se navýšit upisovací kapacitu, která pojišťovně umožní přístup k dalším obchodům. Proti loňskému roku to znamenalo 11% růst.

Pokud jde o retailové produkty, Triglav pojišťovna spustila majetkové pojištění, jehož součástí je i asistenční služba. „Patří mezi jedno z nejšpičkovějších na trhu. To tvrdím na základě zkušeností, které máme s tímto produktem,“ uvedl Petr Baný.

V září bylo spuštěno úrazové pojištění, v současné době ho pojišťovna nabízí prostřednictvím svých webových stránek a na všech svých pobočkách.

„Naší slabou stránkou byl v minulosti poprodejní servis. V této oblasti jsme proto udělali velký kus práce. Především v povinném ručení jsme se posunuli o zásadní kus kupředu. Ale musíme vylepšovat dál,“ konstatoval generální ředitel.

Podíl pojišťovny na trhu

Triglav pojišťovna předpokládá, že letos dosáhne 1procentního podílu na českém trhu. Do konce roku 2011 by chtěla mít o další půl procento více.

Triglav pojišťovna je na 9. místě podle statistiky České asociace pojišťoven mezi neživotními pojišťovnami.

V České republice strmě roste předepsané pojistné. Pojišťovna očekává za letošní rok něco kolem 700 miliónů korun předepsaného pojistného, to je o 150 miliónů korun víc než v loňském roce. Klientů má okolo 100 000.

To vše vypovídá i o síle a stabilitě mateřské společnosti. Součástí finanční skupiny je i zajišťovna Triglav Re. Ta získala od Standard&Poor´s rating A-.

Slovinský stát vlastní ve skupině Triglav majoritu – drží více než 60% podíl.

Skupina působí v osmi evropských státech – kromě Slovinska také v Chorvatsku, Bosně a Hercegovině, Srbsku, Černé Hoře, Makedonii, v České republice a na Slovensku.

Cíle

Triglav pojišťovna chce v budoucnosti minimálně udržet nebo vylepšit 9. pozici na žebříčku neživotních pojišťoven v České republice, zvýšit svůj podíl na trhu na 1,5 % a do roku 2011 dosáhnout předepsaného pojistného okolo 1 miliardy korun.

K tomu významně přispívají i spolupracující makléři, jejichž přínos pro pojišťovnu ocenil na výročním setkání s významnými makléři  v Brně generální ředitel Baný, který také předal ocenění nejlepším partnerům pro rok 2008.

Jako nejlepší makléř v oblasti pojištění majetku byla vyhodnocena makléřská společnost INSIA a.s. Generálního ředitele společnosti INSIA Ivana Špirakuse jsme se zeptali, proč makléře v síti INSIA oslovila právě nabídka pojišťovny Triglav: „INSIA se snaží spolupracovat se všemi pojišťovnami, které jsou pružné a schopné vyhovět potřebám našich klientů. Mezi ně patří i Triglav pojišťovna, která za poslední rok pod vedením nového generálního ředitele zaznamenala výrazný pozitivní posun. Věřím, že zkušení pracovníci, kteří do pojišťovny nedávno nastoupili, pomohou dále zkvalitnit servis pojišťovny pro makléře v síti INSIA a jejich klienty.“

 Milníky Zavarovalnice Triglav

Zavarovalnica Triglav, mateřská společnost Triglav pojišťovny, patří mezi deset největších finančních institucí v Evropě. Vyplývá to z žebříčku Delloite&Touch.

„V září jsme oslavili 8 let úspěšné existence na českém trhu,“ konstatoval Petr Baný a dodal: ve stejném měsíci jsme navýšili kapitál na současných 360 miliónů korun.

„Tento krok nám umožní účastnit se různých tendrů a výběrových řízení a dostat se na byznys, který pro nás do té doby nebyl přístupný,“ vysvětlil generální ředitel.

Zdroj: Triglav pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Děs a Hrůza

Martin,  22. 3. 2009

Tak by se mohl jmenovat okamžik, kdy do vás nabourá klient této pojišťovny.. neschopný úsek likvidace, absence komunikace, jednoduše všechno špatně!!!

RSS

Související články