Co bude náplní Vaší práce?
- Práce s aktuárskými a databázovými programy
- Vytváření pojistně-matematických analýz a komunikace jejich výsledky
- Oceňování závazků firmy z různých pohledů a standardů, včetně nového standardu IFRS17/9
- Spolupráce napříč společností s různými odděleními, např. s controllingem, řízením rizik, IT, investicemi, pricingem, účtárnou, zajištěním, likvidacemi
Co od Vás očekáváme?
- Abstraktní uvažování a schopnost nacházet obecná řešení
- Anglický jazyk alespoň na středně pokročilé úrovni
- Dobrou uživatelskou znalost MS Excel
- Základní znalost programování a práce s databázemi
- Orientace v oblasti pojišťovnictví je vítaná, nikoliv však nutná
- Schopnost využívat AI nástroje (chat GPT, Microsoft Copilot aj.) k podpoře každodenních úkolů, zlepšení efektivity a přispění k rozhodování založenému na datech je velkou výhodou
- Představa o cash flow modelech je výhodou, nicméně vše potřebné se můžete naučit až u nás
- Nadšení a chuť učit se novým věcem
Co Vám nabízíme?
- Kvalitní zaškolení "on the job" pod vedením zkušenějších kolegů
- Práci v týmu s neotřelým smyslem pro humor
- Možnost uplatnění ve třetí největší pojišťovně na českém trhu a největší pojišťovně ve světovém měřítku
- Mezinárodní prostředí, spolupráci na nejnovějších aktuárských otázkách – např. IFRS17, SII
- Odborný růst
- Brigádu dlouhodobého charakteru s možností nakouknout pod pokličku práce i v jiných odděleních finančního resortu
- Pracovní dobu cca 20 hodin týdně, individuální rozvržení do jednotlivých dnů dle Vašich možností
- Moderní a pohodlné pracoviště se skvělou dopravní dostupností
- Zázemí máme i pro cyklisty a motorkáře
Nástup:
- Ihned - dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis prostřednictvím tohoto odkazu: https://internal-careers.allianz.com/job-invite/82873/
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Komentáře
Přidat komentář