Allianz hledá: Likvidátor / Likvidátorka pojistných událostí vozidel


			Allianz hledá: Likvidátor / Likvidátorka pojistných událostí vozidel
2.10.2025 Pracovní nabídky

Auta nejsou jen dopravní prostředky – jsou součástí našich životů. Když se něco stane, naši klienti potřebují spolehlivého parťáka, který jim pomůže rychle a férově vyřešit pojistnou událost. Máte zkušenosti s auty nebo likvidací škod a chcete dělat práci, která má smysl? Přidejte se k našemu týmu!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Řešení reálných situací: Budete analyzovat škody na vozidlech, ověřovat jejich oprávněnost a zajistit rychlé vyřízení pojistných událostí.
  • Komunikace s lidmi: Každý den budete v kontaktu s klienty, servisy i partnery, abyste zajistili co nejlepší řešení pro všechny strany.
  • Odborná expertiza: Budete pracovat s moderními systémy pro kalkulaci škod a posuzovat náklady na opravy.
  • Spravedlivé rozhodování: Vaším cílem bude zajistit, aby klienti dostali férové pojistné plnění v co nejkratším čase.
  • Spolupráce napříč týmy: Budete úzce spolupracovat s metodiky, vyšetřovateli i dalšími specialisty, aby byly škody posuzovány co nejpřesněji.
  • Neustálé zlepšování: Podílejte se na inovacích a optimalizaci procesů, abyste práci nejen dělali, ale pomáhali ji dělat ještě lépe.

Co od Vás očekáváme?

Vzdělání:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

Odborná praxe:

  • Zkušenost na pozici likvidátora škod na vozidlech nebo technika v autoservisu (alespoň 1 rok)

Jazykové znalosti:

  • Základní znalost angličtiny je výhodou, ale ne podmínkou

Odborné dovednosti:

  • Dobrou znalost konstrukce motorových vozidel
  • Orientaci v expertních systémech pro kalkulaci škod
  • Dobrou uživatelskou znalost PC
  • Schopnost využívat moderní AI nástroje (např. Chat GPT, Microsoft Copilot aj.) ke zvýšení efektivity, podpoře každodenních úkolů a datově podloženému rozhodování

Osobnostní předpoklady:

  • Týmový duch a ochota spolupracovat
  • Schopnost efektivně komunikovat a hledat řešení
  • Samostatnost, pečlivost a odpovědnost
  • Flexibilita při plnění úkolů

Co Vám nabízíme?

  • Práci, která dává smysl – řešíme reálné škody, pomáháme klientům a hledáme nejlepší řešení.
  • Inspirativní prostředí v srdci Prahy – Naše moderní kanceláře na břehu Vltavy nabízejí nejen krásný výhled, ale i výbornou dopravní dostupnost, díky které bude cesta do práce příjemná a pohodlná.
  • Přátelský a podpůrný tým – Očekávejte pozitivní pracovní atmosféru a tým, který drží při sobě. Nasloucháme svým zaměstnancům a neustále pracujeme na tom, aby se všichni cítili dobře a měli zázemí, kde mohou růst.
  • Harmonické propojení práce a osobního života – 5 týdnů dovolené, až 5 sick days a flexibilní pracovní doba Vám poskytnou čas na odpočinek i prostor pro Vaše osobní zájmy a rodinu.
  • Možnost Home Office a skvělá firemní jídelna – Pracujte flexibilně podle svých potřeb a vychutnejte si dotovanou jídelnu přímo v budově.
  • Bohatý balíček benefitů – Čeká vás bonusová složka, Cafeterie, Multisport karta, výhodné telefonní tarify pro Vás i rodinu, slevy na firemní produkty až 75 %, a po roce i příspěvek na penzijní připojištění.
  • Podpora vzdělávání a rozvoje – Investujeme do Vašeho kariérního růstu a odborných znalostí prostřednictvím vzdělávacích programů, které vám pomohou na vaší profesní cestě.
  • Zázemí pro cyklisty – Naše firma podporuje zdravý způsob dojíždění, takže pro cyklisty máme připravené zázemí, kde mohou bezpečně uložit svá kola.

Nástup

  • Ihned / dohodou

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis prostřednictvím tohoto odkazu: https://internal-careers.allianz.com/job-invite/83163/.

Budeme se těšit na Vaši odpověď!

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články