Co budete mít na starosti?
- Informační a metodickou podporu obchodní sítě v oblasti životního pojištění;
- organizaci produktových školení;
- přípravu a vedení workshopů na aktuální témata a novinky;
- komunikaci s makléři a řešení požadavků, poskytování rad ohledně metodiky;
- kontrolu smluv životního pojištění a související dokumentace;
- spolupráci s provizním oddělením při nastavování nových produktů;
- zavádění nových produktů;
- práci s kalkulátory jednotlivých pojistitelů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- Zkoušky o distribuci pojištění a zajištění min. pro skupiny odbornosti 1 a 3;
- praxi min. 5 let;
- orientaci nad pojistným trhem v rámci životního pojištění;
- samostatnost, zodpovědnost a trpělivost při vysvětlování problematiky makléřům;
- řidičský průkaz sk. B výhodou.
Na co se u nás v allrisku můžete těšit?
- 25 dní placené dovolené;
- 5 dní zdravotního volna;
- možnost práce na home office;
- preventivní péči o zdraví v rámci Dnů zdraví Allrisk;
- dárek k narozeninám ‒ voucher v hodnotě 2 000 Kč na naše produkty;
- slevu 50 % na zapůjčení vozidla ‒ od dodávky na stěhování až po rodinný vůz na dovolenou;
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- parkování přímo u centrály;
- příspěvek na týmové aktivity.
Pracovní úvazek: plný, HPP nebo IČO
Lokalita: Brno Komárov
Požadovaný nástup: prosinec 2024
Pracovní doba: flexibilní, pevné jádro od 9:00 – 15:00
Komentáře
Přidat komentář