Kdo jsme a co děláme?
- Jako útvar Řízení vztahů se zákazníky (CRM) máme na starosti sběr dat o klientech. Komunikujeme s klienty a snažíme se poznat jejich potřeby. Naším cílem je zvyšovat klientskou spokojenost, snižovat odchodovost a zlepšovat propojištěnost.
- Náš tým, Analytické CRM (ACRM), podporuje všechny aktivity – agregaci dat o klientech, výběr cílových skupin pro oslovení, vyhodnocování aktivit, analýzu dat.
- Spravujeme analytický datamart, který shromažďuje údaje o klientech ze všech možných zdrojů.
- Používáme Salesforce Marketing Cloud – jeden z nejmodernějších CRM systémů a posunujeme se směrem k agilnějšímu způsobu fungování.
Co bude náplní Vaší práce?
- Vývoj a údržba DB kódů (ETL), které řeší zpracování dat retence zanikajících smluv ve stávajícím SAS prostředí.
- Podpora migrace stávajícího SAS řešení do nového prostředí.
- Spolupráce s business kolegy při vývoji a údržbě procesů retence.
- Tvorba a údržba procesní dokumentace.
- Řešení provozních problémů a monitoring prostředí.
- Stálé rozšiřování znalostí / školení souvisejících s daty a databázemi a dalšími oblastmi spojenými s rolí analytika/čky.
- Rozvoj datové základny pro komunikaci se zákazníkem.
Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?
- Odborné znalosti v oblasti DB programování.
- Znalost z MSSQL, Oracle, Teradata.
- Zkušenosti s problematikou CRM.
Na co se můžete těšit?
- Dlouhodobou spolupráci s perspektivou kariérního růstu. Spousta zaměstnanců je s námi mnoho let.
- Know how jedné z největších pojišťoven na trhu, a to pod hlavičkou společnosti, která je TOP ZAMĚSTNAVATELEM na českém trhu.
- Odborné zaškolení. Budete mít k dispozici zkušené kolegy, kteří vám vše rádi vysvětlí a v prvních měsících vás vším provedou.
- Zázemí mezinárodní skupiny Generali a s tím spojené velké možnosti rozvoje a vzdělávání.
… a samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity jako:
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Home office u nás není pasé a po zaučení na něm trávíme až 3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Bonus ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speex vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Doplňující informace:
- Pracoviště: Vyskočilova 1442/1 b, Praha 4
- Nástup: dohodou
Stále váháte? Podívejte se, proč právě k nám.
Komentáře
Přidat komentář