Pracovní náplň
- Vývoj nových a správa stávajících produktů zejména v oblasti pojištění elektronických zařízení (analýza tržních příležitostí a monitoring konkurence).
- Komunikace s dalšími útvary pojišťovny – koordinace souvisejících činností při přípravě a následné správě produktu (zejm. právní, IT, UW a pojistně-matematické odd.).
- Tvorba obchodních nabídek pro vyhlášená výběrová řízení.
- Spolupráce s projektovými týmy obchodních partnerů.
- Obchodní vyjednávání s partnery související s vývojem či správou produktů a podílení se na při přípravě obchodních smluv.
- Implementace produktu do vnitřních procesů (testování, formální schválení aj.).
- Příprava a revize školících a metodických materiálů.
- Analýza implementovaných produktů dle jejich životního cyklu (rentabilita, vhodnost pro cílový trh, další rozvoj aj.).
- Participace na strategických projektech pojišťovny (např. implementace produktů do nového provozního systému).
Požadujeme
- Dobrá orientace na trhu; praxe ve výše uvedené problematice v sektoru pojišťovnictví.
- Zkouška odborné způsobilosti dle zákona 170/2018 Sb. výhodou.
- Dobrá znalost v MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Očekáváme
- VŠ vzdělání ekonomického, finančního či právnického směru výhodou.
- Vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost.
- Koncepční a analytické myšlení.
- Komunikační, koordinační a prezentační dovednosti.
Nabízíme
- Práce na hlavní pracovní poměr.
- Prostor pro samostatnou práci, seberealizaci a profesní růst.
- Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 150 Kč stravenky, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, výhodné pojištění.
- Přátelský a tvůrčí kolektiv.
- Finanční ohodnocení odpovídající profilu kandidáta/ky.
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Praha 2, centrála pojišťovny).
Nástup
- Nástup možný ihned nebo dohodou.
Kontakt
Životopis zasílejte na holesakova@maxima-as.cz
Komentáře
Přidat komentář