Německá pojišťovací skupina Group Zurich chtěla vědět, které pojistné produkty jsou z pohledu zákazníka skutečně důležité. Od poloviny září do začátku října proto bylo dotazováno 4522 lidí v osmi evropských zemích. V Německu pojišťovna provedla on-line průzkum mezi 543 německými občany ve věku 14 a více let .
Nejčastěji lidé jmenovali pojištění odpovědnosti jako jeden ze tří nejdůležitějších produktů.Tvrdily to zhruba tři čtvrtiny Němců. S velkým odstupem pak následovalo pojištění domácnosti a úrazové pojištění.
Výsledky výzkumu vyplývají z následující tabulky.
| Nejdůležitější pojistné produkty, jak je vidí Němci |
|
|
|
| Produkt |
Procento oblíbenosti |
|
|
| Pojištění odpovědnosti |
76,00% |
| Pojištění domácnosti |
43,00% |
| Úrazové pojištění |
40,00% |
| Pojištění auta |
35,00% |
| Životní pojištění |
33,00% |
| Pojištění pracovní neschopnosti |
29,00% |
| Pojištění právní ochrany |
22,00% |
| Pojištění dětí |
17,00% |
| Cestovní pojištění |
4,00% |
| Pojištění pro účely provozování oblíbených sportů |
1,00% |
|
|
| Zdroj: Pojišťovna Zurich |
|
|
|
VersicherungsJournal
Zdroj:
VersicherungsJournal
RSS
Komentáře
Přidat komentář