„Klienti pojistnou událost nahlásí rychle a pohodlně přes mobilní telefon zodpovězením jen několika málo otázek. Následně dodají fotky škody a další nezbytné podklady. My poté vyhodnotíme rozsah poškození a krytí pojistnou smlouvou. Bez dlouhého čekání poskytneme návrh pojistného plnění nebo jiný způsob řešení a po skončení škody požádáme klienta o hodnocení zkušenosti, které rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu,“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Allianz pojišťovny Martin Hlaváč.
Mohlo by vás zajímat: Vladimír Přikryl k pojištění cizinců: Nevěřil jsem, že to je v Česku možné…
Pojistné události klienti nahlásí na stránce www.allianz.cz/hlaseni a to celé bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo (např. vodovodní škodu, požár, přírodní události, elektro, krádež či vandalismus, nebo sklo), a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě. O všech podstatných krocích budeme klienta informovat pomocí SMS nebo e-mailem dle jeho preference.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: „Ochranošmejdi“ opět útočí. Cílem je životní pojištění
„Sledování stavu škody u majetkového pojištění je stejně intuitivní a rychlé, jako je tomu u pojistných událostí vozidel. Klient hlášení zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu více než dvě minuty,“ doplňuje Hlaváč.
Komentáře
Přidat komentář