Tenhle proces nám mimo jiné umožnil přejít na bezpapírový režim, díky němuž jsme mohli začít bez problémů pracovat z domova. To by bez dlouhodobého systematického rozvoje digitálního zpracování nebylo v žádném případě možné. Flexibilita a připravenost našeho provozu a klientského servisu se opírá v zásadě o čtyři pilíře:
- Plně digitální oběh dokumentů a řízení workflow v systému DMS,
- zajištění odchozích klientských tisků vzdáleně s tím, že samotný fyzický tisk a odeslání již není v režii pojišťovny, ale externího dodavatele,
- rozvinutý systém monitoringu a analytických služeb, pomocí kterého lze detailně sledovat a řídit průběh zpracování na jednotlivých provozních odděleních,
- telefonii, která jsme pro aktuální potřeby mohli zcela přesměrovat se zachováním nahrávání hovorů.
Mohlo by vás zajímat: Koronavirus a pojištění. Čekat lze zdražení i omezení krytí rizik
Klient změnu nepozná
„Většina našich pracovníků provozu a všichni referenti klientského servisu v tuto chvíli pracují z domova. Změnu jsme byli schopni zajistit velmi rychle a bez výrazných komplikací,“ pochvalují si Jiří Novotný, šéf provozního odboru, a Kamila Menšíková, ředitelka klientského servisu. Naše IT a partnerská firma byli schopni se velmi rychle postarat o dostatečné množství notebooků, mobilních telefonů a uzpůsobení IT infrastruktury. Za to jim patří díky.
Přes tento masivní přechod na práci z domova funguje provoz i klientský servis tak, že klient prakticky nepozná změnu, nemluvě o zhoršení služeb. Přitom pokud by neexistovalo kterékoliv ze zmíněných řešení, práce z domova by byla zcela vyloučená. Je tedy zřejmé, že dlouhodobá strategie založená na agilních realizacích se nám opravdu vyplatila.
V každém případě si jsme vědomi, že aktuální situace může přinést řadu dalších, neočekávaných problémů. Proto zůstáváme i nadále ostražití.
Martin Kalivoda
KB Pojišťovna[1], Klientský servis a provoz
[1] KB Pojišťovnou se rozumí Komerční pojišťovna, a.s.
Komentáře
Přidat komentář