Současná doba v tomto směru pojišťovnictví přeje. Internet už dnes ve světě využívá přes 4 miliardy lidí, mezi kterými je i 7,8 milionu obyvatel České republiky. S mobilními telefony je to u nás ještě lepší. V Česku už je má 97 procent lidí. A než jste dočetli až sem, lidé si mezitím na Zemi poslali 270 milionů e-mailů. Je tedy zřejmé, že právě e-maily a telefony tvoří základ při komunikaci mezi klienty a pojišťovnou
„Dnes je to nejenom základ, ale i podmínka k tomu, abychom vůbec mohli pojištění sjednat,“ vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. „Klient je pro nás na prvním místě. A když nás naši klienti potřebují, chtějí samozřejmě, aby tato pomoc byla rychlá a efektivní. Rychlost, efektivita a navíc i bezpečnost je však podmíněna e-mailovou komunikací a mobilním spojením. E-mail a mobil je proto našim novým standardem.“
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Nové zkoušky významně zvyšují kvalitu profesionálů v oboru
Není výjimkou, že když například v neděli zasáhne Českou republiku vichřice, která způsobí škody na majetku, v pondělí ráno o tom klienti informují operátory Klientského centra Allianz a protože k popisu současně přiloží i fotografie, které ukazují, jaké následky u nich vichřice zanechala, v úterý už jim odcházejí na účet peníze. Bez elektronické a mobilní komunikace by se tento proces protáhl na mnoho dnů.
Podle posledního výzkumu agentury Ipsos mají nejlepší zákaznickou zkušenost v České republice klienti Allianz pojišťovny. Až za nimi, a někdy dokonce hodně daleko, skončily další čtyři největší pojišťovny v zemi. Mimo jiné i proto, že se svými klienty už dnes Allianz komunikuje výhradně digitálně. Bez e-mailu a mobilu by takové ocenění možné nebylo.
Komentáře
Přidat komentář