S registrací pro očkování svým starším klientům pomáhá Allianz


			S registrací pro očkování svým starším klientům pomáhá Allianz

Mezi klienty Allianz je zhruba 15 tisíc seniorů starších 80 let. Díky tomu, že na ně má jejich pojišťovna mobilní telefon, začala je tento týden oslovovat prostřednictvím SMS s nabídkou pomoci při registraci pro očkování proti COVID-19 v on-line formuláři ministerstva zdravotnictví. Jestliže na SMS odpoví kladně, operátoři Allianz za ně tuto žádost vyplní.

„Reakce jsou velmi pozitivní,“ vysvětluje šéf Call Centra v Allianz Jiří Tutsch. „O některé klienty už se postarala jejich rodina, ale pro ostatní je naše pomoc vysvobozením v nejistotě. Na začátku každého telefonátu je požádáme, aby si připravili k ruce tužku, papír a kartičku pojištěnce. Tempo hovoru pak vedeme tak, abychom mohli s každým volajícím v klidu tuto registraci projít a aby byla úspěšná,“ dodává Tutsch.


Mohlo by vás zajímat: Předávání Oscarů se blíží. Zapůjčené šperky a velmi drahé pojištění filmů


V praxi jde o to, že operátoři Allianz za seniory krok za krokem vyplní všechny údaje, včetně povinných PINů, které jim mezitím přijdou. S tím souvisí i to, že mohou hovor na chvíli přerušit a po jedné, dvou minutách v něm pokračovat. Součástí registrace je také výběr místa, na kterém by chtěli být očkováni a vyplnění základní anamnézy, která je s očkováním nezbytně spojená. Pokud je místo pro podání vakcíny ihned k dispozici, rovnou se s nimi na něm pojišťovna domlouvá. A pokud ještě není, ozve se jim za několik dnů, aby to společně zkusili znovu a celou registraci úspěšně završili.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články