„Díky Klinice Generali České naši klienti nevstoupí jen do světa moderních zdravotních služeb, které budou moci čerpat neomezeně, 24 hodin 7 dní v týdnu. Naší ambicí bylo vytvořit nad klientem komplexní ochranu a provázet ho životem hned po vstupu do pojištění a nečekat až na chvíli, kdy se stane něco fatálního. Jsem ráda, že našim klientům i obchodním partnerům můžeme dát do ruky produkt s okamžitým a snadno představitelným užitkem. Věřím, že Klinika Generali České je přesně tím, co naplňuje náš cíl – být skutečným celoživotním partnerem našich klientů,“ vysvětluje Markéta Filová, senior manažerka produktů zdravotního pojištění Generali České pojišťovny.
Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Besperát: Mám v genech nebojácný přístup k řešení krizí všeho druhu
Sestřička i lékař z pojišťovny
V případě změny zdravotního stavu klienta má díky pojištění Klinika k dispozici široký rozsah služeb, které zajišťují profesionálové v oblasti zdraví, skuteční lékaři a specialisté ve svých oborech:
- Sestřička z pojišťovny
- aktivně komunikuje s klienty, ti ji mohou žádat o poskytnutí informací z oblasti zdraví a zdravotnictví,
- po domluvě zařídí objednání k lékařům klienta,
- v případě potřeby vyhledá relevantního lékaře.
- Lékař z pojišťovny
- klienti mohou využívat konzultace s lékařem, a to zejména nad lékařskou zprávou a nad výsledky zdravotních vyšetření,
- zajišťuje lékovou poradnu,
- praktikuje tzv. telemedicínu vč. vystavení lékařské zprávy, e-receptu nebo žádanky,
- k dispozici jsou i konzultace s psychologem určené k zorientování se v problému, sdělení možností další léčby a nasměrování na správného odborníka,
- možnost spojení prostřednictvím zdravotního portálu přes videohovor, chat i telefonicky.
- Medicínský chatbot Leo
- on-line aplikace, která dokáže rychle zjistit pravděpodobnou příčinu toho, proč se klient necítí dobře a určit pravděpodobnou diagnózu. Aktuálně chatbot dokáže určit 600 diagnóz s úspěšností 93 %.
Sestra s lékařem jsou dostupní v pracovní dny od 8 do 18 h. Telemedicína a konzultace s psychologem pak funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Mohlo by vás zajímat: Chudé trvalé následky úrazu již nejsou třeba
Asistenční služby pro seniory
Klienti-senioři v rámci Kliniky Generali České dostávají k dispozici specifické asistenční služby, které pomohou v případě změny zdravotního stavu s následkem nutnosti hospitalizace, klidového režimu na lůžku doporučeného ošetřujícím lékařem a také v případě fyzického omezení mobility. Služby se soustředí na dvě oblasti:
- obecné telefonické poradenství z oblasti sociálních a zdravotních služeb,
- konkrétní praktická pomoc v podobě
- osobní a zdravotní péče v domácím prostředí,
- doprava k a od poskytovatele zdravotní péče,
- asistence v domácnosti (např. zařízení nákupu, úklid, venčení psů),
- rodinného průvodce (např. vypracování individuálního plánu péče, jednání s úřady).
Mohlo by vás zajímat: Robert Stejkora: Už žádné smrákání…
Zdravotní portál
Hlavní součástí pojištění Klinika Generali České je on-line zdravotní portál, který díky jednoduchému a přehlednému menu umožňuje plnohodnotné využívání všech služeb a benefitů nového produktu. Přístup na něj je výhradně přes zabezpečenou Klientskou zónu Generali České pojišťovny. Zdravotní portál klientům slouží k těmto účelům a nabízí:
- přehled benefitů, které nabízí veřejná zdravotní pojišťovna klienta,
- doporučení státem hrazených preventivních vyšetření, ale i dalších vyšetřeních hrazených klientem,
- evidenci termínů preventivních vyšetření i očkování (vč. jejich „pohlídání“),
- přehled o lékařích klienta,
- náhled do kalendáře nejbližších událostí týkajících se zdraví klienta,
- připomínání termínů vyšetření, očkování atp. (e-mailem i SMS),
- konzultace zdravotního stavu s lékařem,
- využití telemedicíny či konzultace s psychologem.
Mohlo by vás zajímat: Exkluzivní fotogalerie: Jak proběhlo předávání cen ankety Pojišťovna roku
Trojice variant pojištění
Pojištění Klinika Generali České je koncipováno tak, aby nabídlo služby využitelné pro všechny věkové skupiny. S ohledem na to je možné sjednat ho ve třech variantách, které se liší svým rozsahem:
Klinika
- sjednat mohou osoby starší 18 let,
- k dispozici služby Sestřička z pojišťovna a Lékař z pojišťovny (viz výše),
- poskytování informací o zdravotních benefitech veřejných zdravotních pojišťoven,
- doporučení preventivních vyšetření (a očkování) a hlídání těchto termínů.
Klinika rodič s dětmi
- nad rámec základní varianty je pojištění sjednané pro vlastní děti mladší 18 let (jejich počet není omezen),
- k dispozici jsou konzultace pediatra.
Klinika senior
- sjednat mohou osoby mladší 75 let, které jsou ve starobním důchodu,
- nad rámec základní varianty navíc rozsáhlé asistenční služby pro seniory.
Pojištění Klinika Generali České je možné uzavřít ke všem stávajícím smlouvám životní pojištění Generali České pojišťovny, stejně jakou v rámci sjednání nové smlouvy. Ceny za tento nový koncept služeb se pohybují od 140 Kč měsíčně.
Komentáře
Přidat komentář