Klinika GČP je platforma komplexní péče o zdraví v podobě speciálního pojištění


			Klinika GČP je platforma komplexní péče o zdraví v podobě speciálního pojištění

Generali Česká pojišťovna právě uvádí novinku, která na českém pojistném trhu zatím nemá co do záměru i rozsahu konkurenci. Nové pojištění se jmenuje Klinika Generali České – jde o specializovaný koncept služeb a technických řešení, která se týkají zdraví a která zároveň rozšiřují životní pojištění o oblast zdravotní péče a vhodně doplňují služby veřejného zdravotního systému. Klientům tak umožňuje čerpat zdravotní péči pravidelně a bez starostí.

„Díky Klinice Generali České naši klienti nevstoupí jen do světa moderních zdravotních služeb, které budou moci čerpat neomezeně, 24 hodin 7 dní v týdnu. Naší ambicí bylo vytvořit nad klientem komplexní ochranu a provázet ho životem hned po vstupu do pojištění a nečekat až na chvíli, kdy se stane něco fatálního. Jsem ráda, že našim klientům i obchodním partnerům můžeme dát do ruky produkt s okamžitým a snadno představitelným užitkem. Věřím, že Klinika Generali České je přesně tím, co naplňuje náš cíl – být skutečným celoživotním partnerem našich klientů,“ vysvětluje Markéta Filová, senior manažerka produktů zdravotního pojištění Generali České pojišťovny.


Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Besperát: Mám v genech nebojácný přístup k řešení krizí všeho druhu


Sestřička i lékař z pojišťovny

V případě změny zdravotního stavu klienta má díky pojištění Klinika k dispozici široký rozsah služeb, které zajišťují profesionálové v oblasti zdraví, skuteční lékaři a specialisté ve svých oborech:

  • Sestřička z pojišťovny
    • aktivně komunikuje s klienty, ti ji mohou žádat o poskytnutí informací z oblasti zdraví a zdravotnictví,
    • po domluvě zařídí objednání k lékařům klienta,
    • v případě potřeby vyhledá relevantního lékaře.
  • Lékař z pojišťovny
    • klienti mohou využívat konzultace s lékařem, a to zejména nad lékařskou zprávou a nad výsledky zdravotních vyšetření,
    • zajišťuje lékovou poradnu,
    • praktikuje tzv. telemedicínu vč. vystavení lékařské zprávy, e-receptu nebo žádanky,
    • k dispozici jsou i konzultace s psychologem určené k zorientování se v problému, sdělení možností další léčby a nasměrování na správného odborníka,
    • možnost spojení prostřednictvím zdravotního portálu přes videohovor, chat i telefonicky.
  • Medicínský chatbot Leo
    • on-line aplikace, která dokáže rychle zjistit pravděpodobnou příčinu toho, proč se klient necítí dobře a určit pravděpodobnou diagnózu. Aktuálně chatbot dokáže určit 600 diagnóz s úspěšností 93 %.

Sestra s lékařem jsou dostupní v pracovní dny od 8 do 18 h. Telemedicína a konzultace s psychologem pak funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.


Mohlo by vás zajímat: Chudé trvalé následky úrazu již nejsou třeba


Asistenční služby pro seniory

Klienti-senioři v rámci Kliniky Generali České dostávají k dispozici specifické asistenční služby, které pomohou v případě změny zdravotního stavu s následkem nutnosti hospitalizace, klidového režimu na lůžku doporučeného ošetřujícím lékařem a také v případě fyzického omezení mobility. Služby se soustředí na dvě oblasti:

  • obecné telefonické poradenství z oblasti sociálních a zdravotních služeb,
  • konkrétní praktická pomoc v podobě
    • osobní a zdravotní péče v domácím prostředí,
    • doprava k a od poskytovatele zdravotní péče,
    • asistence v domácnosti (např. zařízení nákupu, úklid, venčení psů),
    • rodinného průvodce (např. vypracování individuálního plánu péče, jednání s úřady).

Mohlo by vás zajímat: Robert Stejkora: Už žádné smrákání…


Zdravotní portál

Hlavní součástí pojištění Klinika Generali České je on-line zdravotní portál, který díky jednoduchému a přehlednému menu umožňuje plnohodnotné využívání všech služeb a benefitů nového produktu. Přístup na něj je výhradně přes zabezpečenou Klientskou zónu Generali České pojišťovny. Zdravotní portál klientům slouží k těmto účelům a nabízí:

  • přehled benefitů, které nabízí veřejná zdravotní pojišťovna klienta,
  • doporučení státem hrazených preventivních vyšetření, ale i dalších vyšetřeních hrazených klientem,
  • evidenci termínů preventivních vyšetření i očkování (vč. jejich „pohlídání“),
  • přehled o lékařích klienta,
  • náhled do kalendáře nejbližších událostí týkajících se zdraví klienta,
  • připomínání termínů vyšetření, očkování atp. (e-mailem i SMS),
  • konzultace zdravotního stavu s lékařem,
  • využití telemedicíny či konzultace s psychologem.

Mohlo by vás zajímat: Exkluzivní fotogalerie: Jak proběhlo předávání cen ankety Pojišťovna roku


Trojice variant pojištění

Pojištění Klinika Generali České je koncipováno tak, aby nabídlo služby využitelné pro všechny věkové skupiny. S ohledem na to je možné sjednat ho ve třech variantách, které se liší svým rozsahem:

Klinika

  • sjednat mohou osoby starší 18 let,
  • k dispozici služby Sestřička z pojišťovna a Lékař z pojišťovny (viz výše),
  • poskytování informací o zdravotních benefitech veřejných zdravotních pojišťoven,
  • doporučení preventivních vyšetření (a očkování) a hlídání těchto termínů.

Klinika rodič s dětmi

  • nad rámec základní varianty je pojištění sjednané pro vlastní děti mladší 18 let (jejich počet není omezen),
  • k dispozici jsou konzultace pediatra.

Klinika senior

  • sjednat mohou osoby mladší 75 let, které jsou ve starobním důchodu,
  • nad rámec základní varianty navíc rozsáhlé asistenční služby pro seniory.

Pojištění Klinika Generali České je možné uzavřít ke všem stávajícím smlouvám životní pojištění Generali České pojišťovny, stejně jakou v rámci sjednání nové smlouvy. Ceny za tento nový koncept služeb se pohybují od 140 Kč měsíčně.

Klinika Generali Ceske_homepage

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články