Slavia: Chovatelé zvířat podceňují pojištění odpovědnosti


			Slavia: Chovatelé zvířat podceňují pojištění odpovědnosti

Pouze 48 % chovatelů domácích zvířat má sjednáno pojištění občanské odpovědnosti, a pouze 30 % z nich si je jistých, že jejich smlouva kryje také škody způsobené domácím zvířetem. Dalších 19 % váhalo, zbytek odpověděl negativně. Tyto výsledky přinesl průzkum, který provedla Slavia pojišťovna ve spolupráci s internetovým obchodem Mall.cz. Společně nyní nabízejí produkt, který za chovatele obavy navždy vyřeší – v základní variantě již za 29 korun měsíčně. Asistenční služby u něj zahrnují dokonce i zvířecího detektiva.

„Polovina chovatelů v našem průzkumu odpověděla kladně na otázku, zda se jim nebo někomu z jejich blízkých stalo, že domácí zvíře způsobilo škodu třetí osobě. Nejčastěji šlo o rozkousané boty a potrhané oblečení, v horším případě o vběhnutí zvířete do silnice a způsobení nehody,“ uvádí Ladislav Bělina, ředitel alternativní distribuce ve Slavia pojišťovně. Pojištění odpovědnosti za škody způsobené zvířetem tak majitelům může ušetřit spoustu nervů a peněz.


Mohlo by vás zajímat: Udržitelné finance aneb jak zelená tsunami postihne pojišťovny


Společný produkt e-shopu Mall.cz a Slavia pojišťovny je v nabídce ve dvou variantách, za 339 či 399 korun ročně. Pojištění mazlíčků jednak kryje škody způsobené domácími zvířaty, zároveň nabízí praktické asistenční služby, které klient využije, i pokud žádná pohroma nenastane. Může využít například rady zkušených chovatelů a kynologů v oblasti výživy, výchovy, potravinových doplňků, zoohygieny, nebo může požádat o radu při řešení neakutních zdravotních obtíží.

„Chceme, aby u nás naši zákazníky snadno a rychle sehnali vše, co pro své čtyřnohé domácí mazlíčky potřebují. Online pojištění, které jejich majitelům kryje nečekané výdaje související s nečekanými událostmi, je určitě něčím, co u nás zákazníkům doposud chybělo,“ komentuje novinku Pavla Hobíková, PR manažerka v Mall Group.


Mohlo by vás zajímat: Prevenční povinnost a pojištění


V základním balíčku získají klienti krytí až do limitu 250 000 korun za rok, rozšířený balíček kryje škody do výše jednoho milionu korun. Kromě konzultací s odborníky mají klienti v obou případech nárok také na příspěvek na chovatelské potřeby při nemoci zvířete, či pokud se mu stane úraz. Součástí asistenčních služeb je mimo jiné i pomoc zvířecího detektiva, tj. asistence při hledání ztraceného domácího mazlíčka jako například zpracování pátracího letáku, sdílení informací na sociálních sítích,
a informování místních organizací jako jsou útulky, městské úřady a policie.

Více informací o pojištění najdete ZDE.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články