Cleverlance uvádí na trh Cleverlance Community Platform


			Cleverlance uvádí na trh Cleverlance Community Platform
14.11.2008 Technologie

Společnost Cleverlance reaguje na zvýšený zájem firem o zavádění on-line  kontextového, komunitního a transakčního marketingu a představuje nový produkt Cleverlance Community Platform. Navazuje tak na nedávné spuštění platformy OpenSocial pro tvorbu webových sociálních aplikací (komunitního softwaru) uvedením řešení, které umožňuje velmi jednoduše vytvářet portály s podporou této platformy, popřípadě obohatit existující portálová řešení o komunitní funkce a nabídnout tak firmám efektivní implementaci komunitního softwaru.

Klíčovým přínosem Cleverlance Community Platform je množství informací, které může firma získat o svých zákaznících a využít je pro rozvoj produktů, zpětnou vazbu zákazníků, věrnostní programy, segmentaci zákazníků, zacílení kampaní a řízení spokojenosti jednotlivců nebo skupin.

Platforma OpenSocial umožňuje vytvářet komunitní portálová řešení složená z tzv. gadgets – webových miniaplikací. Portál umožní zákazníkům přidávat aplikace třetích stran do portálu a personifikovat tak své osobní stránky (home pages).

Až dosud platformu OpenSocial podporovalo pouze několik velkých komunitních portálů a sociálních sítí - jako iGoogle, Facebook, Orkut, MySpace a další.

Jakub Dadák, Executive Director for Shared Services společnosti Cleverlance, k novému řešení uvádí: „Cleverlance Community Platform dává nyní šanci i ostatním provozovatelům webových portálů získat podporu platformy OpenSocial za velice výhodných podmínek – jak pro nové, tak pro existující webové portály.“

Platforma OpenSocial dává navíc (se svolením uživatele) jednotlivým miniaplikacím přístup k uživatelským profilům, seznamu jejich přátel a také k jejich zprávám, což znamená, že se stávají součástí sociální sítě uživatele.

Pro rozšíření existujících portálů o komunitní funkce a podporu miniaplikací je připraven Cleverlance Community Connector, který usnadňuje napojení Open Social na existující systémy zákazníka.

Zdroj: Cleverlance

Zdroj: Cleverlance

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články