Navíc experti z MSG předpovídají, že důvěra v chatboty dále poroste. Tím by mohla být lépe naplněna jedna z jejich hlavních úloh, totiž zvýšení efektivity provozních a obchodních procesů. K tomu jsou chatboty principiálně schopné přijímat v momentu kontaktu se zákazníkem samostatně inteligentní rozhodnutí. K tomuto účelu analyzují za pomoci strojového učení data nashromážděná z minulosti. Výzvou ovšem zůstává, jak taková data připravit a dát je k dispozici.
Systémy ke zpracování dat musí umět rozumět v reálném čase mluvenému slovu, tuto informaci zkombinovat a analyzovat ve spojení s daty v jejich kmeni. Důsledek: mnohem širší datová základna pro interní procesy v provozu společnosti.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Schíza pojištění bagatelních škod
Avšak odpovídající zpracování dat není už možné provádět nekontrolovaně, varují experti na výpočetní techniku z firmy MSG. Předpisy, jako je například nařízení EU k ochraně dat, sice poskytují pro všechny hráče na trhu jasné mantinely a transparentní prostředí, přitom však stanovují přísná pravidla.
Zvyšující se akceptace ze strany zákazníků a klesající ceny se nyní ovšem postarají o to, aby chatboty a příbuzné technologie nebyly doménou jen velkých koncernů, které je nasadí do praxe. Také malé a střední podniky, jakož i on-line obchodníci, jsou nyní konfrontováni s chatboty jako komunikačním médiem. Podle MSG bude tento vývoj urychlen a zjednodušen tím více, že firmy mají k inovativním technologiím stále nákladově příznivější a snazší přístup.
Komentáře
Přidat komentář