„Virus „nevirus“ – společnosti Ford a Allianz pokračují ve spolupráci


			„Virus „nevirus“ – společnosti Ford a Allianz pokračují ve spolupráci
19.8.2020 Zahraničí

V oblasti automobilovém průmyslu jsou často oznamovány nové kooperační vztahy mezi automobilkami a pojistiteli. Existuje součinnost mezi Generali a Volvo, Ergo a Great Wall Motors atd. Allianz, která si již zapojila do pojištění ADAC[1], nyní rozšířila svoji spolupráci s Fordem.

Společnosti Allianz Partners, v rámci níž působí specializovaná značka Allianz Automotive označující za strategického partnera automobilového průmyslu, pokud jde o poskytování pojištění a služeb v oblasti mobility, a Ford Credit Europe (FCE) oznámily, že budou pokračovat ve spolupráci v oblasti pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Příslušné ujednání, a to s cílem nabízet společně klientům automobilky Ford inovativní pojistná řešení, existuje již od roku 2013.

Od té doby obě společnosti spolupracovaly na mnoha trzích, mezi jiným v Německu, Francii, Itálii a Španělsku. Tato spolupráce má tedy pokračovat. Ale navíc budou oba partneři pracovat na dalších strategických projektech, přičemž nabídka bude flexibilní pro jednotlivé trhy. Tím pádem budou nabízena lokální řešení, která budou brát na těchto trzích v úvahu specifickou tržní dynamiku a požadavky klientů.


Mohlo by vás zajímat: Pozor: Úspěšnost u zkoušek z pojištění klesá


Claudius Leibfritz, člen představenstva Allianz Partners a výkonný ředitel Allianz Automotive, v této souvislosti zdůraznil, že tímto je zahájena nová éra součinnosti mezi FCE a Allianz a vytýčena nová trasa společné úspěšné cesty. Allianz hodlá nadále úzce spolupracovat s obchodníky Fordu tak, aby bylo možno nabízet klientům této automobilky inovativní pojistné produkty a služby, které se budou přizpůsobovat měnícím se potřebám klientů.

K vzájemné součinnosti se vyslovil i manažer FCE pro pojištění v regionu Evropa Matthew Hunt. Potvrdil, že Allianz a FCE úspěšně spolupracovaly na mnoha evropských trzích s cílem nabízet takové produkty a služby, které by odpovídaly vysokému standardu klientů Fordu a jeho prodejní sítě. Nyní v této náročné a rychle se měnící době hodlají obě společnosti stavět na dosavadních zkušenostech a pokračovat v partnerství tak, aby ještě lépe uspokojovaly požadavky klientů. Ti například stále častěji nakupují online, sázejí na elektromobily a chtějí využívat nová řešení v oblasti mobility.


[1] Der Allgemeine Deutsche Automobil-Club e. V.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články