Allianz prodlužuje olympijské a paralympijské partnerství až do roku 2032


			Allianz prodlužuje olympijské a paralympijské partnerství až do roku 2032
14.4.2025 Pojistný trh

Allianz bude pokračovat jako celosvětový pojišťovací partner Zimních olympijských a paralympijských her 2030 ve Francouzských Alpách a Olympijských a paralympijských her 2032 v Brisbane.

Allianz a Mezinárodní olympijský výbor (MOV) v těchto dnech prodloužili celosvětové olympijské a paralympijské partnerství (TOP partnerství) o další čtyři roky do roku 2032. Allianz tak bude pokračovat v olympijské a paralympijské podpoře pro další cyklus her, který zahrnuje Zimní olympijské a paralympijské hry 2030 ve Francouzských Alpách a Olympijské a paralympijské hry 2032 v Brisbane.
Allianz v rámci partnerství řídí rizika, poskytuje pojistnou ochranu pro organizátory, účastníky a diváky a také podporuje sportovce prostřednictvím mentorství a kariérních příležitostí.


Mohlo by vás zajímat: PwC CEO Survey: Šéfové českých firem vyhlíží rok 2025 se zvýšeným optimismem


Tímto partnerstvím Allianz spojí sportovce a miliardy fanoušků v největším sportovním svátku na 70 trzích společnosti po celém světě. Hry v roce 2030 a 2032 se uskuteční na dvou klíčových trzích Allianz, a to ve Francii a v Austrálii, které minulý rok přispěly více než deseti procenty k provoznímu zisku celé Allianz. „Olympijské a paralympijské hry Paříž 2024 inspirovaly svět, stejně jako naše zaměstnance, klienty a obchodní partnery, pozvedávajíce a spojujíce lidi prostřednictvím sportu. Viděli jsme také velmi pozitivní přínosy pro náš byznys a značku Allianz. S nadšením, zejména v kontextu stále více rozděleného světa, prodlužujeme toto úspěšné partnerství až do roku 2032,“ řekl šéf skupiny Allianz Oliver Bäte.

Paříž 2024: Rekordní sledovanost

Prodloužení partnerství přichází po úspěchu olympijských her Paříž 2024. „Nyní více než kdy dříve svět potřebuje sílu sportu k sjednocení lidí. MOV a Allianz sdílí tuto vizi, a proto považujeme naše partnerství za důležitější než kdykoli dříve,“ řekl prezident MOV Thomas Bach. Podle nezávislého průzkumu připraveného pro MOV sledovalo olympijské hry Paříž 2024 rekordních 84 procent potenciálního globálního publika, což představuje přibližně pět miliard lidí. Více než polovina světové populace tak sledovala inspirativní úspěchy olympijských sportovců v Paříži. Jako globální pojišťovací partner pomohl Allianz zajistit hladký a bezpečný průběh her, chráníce sportovce, fanoušky a další účastníky sportovního ekosystému po celou dobu her.

Allianz spustil komplexní program lékařské asistence pro 155 tisíc sportovců, zaměstnanců, dobrovolníků a členů olympijské a paralympijské rodiny, poskytl pojištění zrušení lístků pro fanoušky a zajistil majetkové a odpovědnostní pojištění sportovních míst.


Mohlo by vás zajímat: Aleš Michl získal ocenění pro nejlepšího guvernéra světa. Je prvním v historii ČR


Partnerstvím oblíbenost značky Allianz stoupla

Z prodloužení olympijského a paralympijského partnerství o další čtyři roky se těší i v Allianz na Slovensku. „Díky partnerství můžeme i nadále pokračovat v podpoře společných hodnot jako jsou jednota, inkluze a společný týmový duch. Stejně se těším, že toto globální partnerství krásně doplňuje naše dlouholeté spolupráce se Slovenským olympijským a sportovním výborem a Slovenským paralympijským výborem. Spolu rozvíjíme množství aktivit, které motivují mladé lidi k aktivnímu životnímu stylu, zejména prostřednictvím projektu Move Now,“ uvedl ředitel odboru market managementu Allianz – Slovenské pojišťovny Jozef Kruppa.

Allianz jako jeden z předních světových pojišťovatelů a nejsilnější pojišťovací značka je oficiálním celosvětovým pojišťovacím partnerem olympijského hnutí již od roku 2021. Navíc od roku 2006 podporuje i Mezinárodní paralympijský výbor, přičemž se v roce 2021 stal „Celosvětovým paralympijským partnerem“.

Povědomí o partnerství mezi klienty Allianz se od jeho začátku zvýšilo o dvouciferné procentní body. To podpořilo oblíbenost značky Allianz a úvahu o její koupi. Podle žebříčku nejsilnějších světových značek Interbrand v roce 2024 byla hodnota značky Allianz odhadnuta na 23,5 miliardy dolarů.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články