„Jako ekonom jsem potěšen tím, že naše hospodářské ukazatele ve svém konečném součtu odborníky jednoznačně přesvědčily o stabilitě a ekonomické síle České pojišťovny. Vítězství si velmi ceníme, pro naši každodenní práci je však stejně důležité nezklamat důvěru klientů, kterou vkládají do našich produktů a služeb,“ uvedl u příležitosti dnešního převzetí ceny Ivan Vodička, generální ředitel České pojišťovny.
Soutěž měla za cíl podpořit rozvoj pojišťovacího sektoru a pojišťovnictví prezentovat jako obor, který si zaslouží důvěru zákazníků, což se podařilo. Ocenění si zaslouží i informační dopad celé akce - veřejnost má další šanci získat informace, která pojišťovna nabízí nejlepší produkty a služby a zároveň jak je ekonomicky silná. Naopak pojišťovnám výsledky pomohou zjistit, jakou důležitost klienti jejich produktům a službám přikládají.
„Titul Nejlepší pojišťovna se tak pro nás stává dobrým doporučením pro klienty, kteří hledají na trhu nejvýhodnější nabídku služeb a zároveň chtějí mít jistotu, že instituce, jíž svěřují své peníze, je ekonomicky zdravá,“ doplnil generální ředitel Ivan Vodička.
Ačkoli je konkurence na pojistném trhu stále tvrdší, Česká pojišťovna si udržuje stabilně pozici lídra. Její postavení na trhu se odráží i v nedávném zvýšení ratingu ČP mezinárodní ratingovou agenturou Standard & Poor´s z A na A+ se stabilním výhledem, což je maximální možný rating, který lze u nás získat.
Česká pojišťovna boduje aktuálně i v jiných soutěžích. Ve včera vyhlášené finanční soutěži Zlatá koruna získal její Komplexní pojistný program pro dopravce v kategorii Cena podnikatelů nejvyšší možné ohodnocení, Zlatou korunu. Ze stejné soutěže si odnesla i bronzovou korunu, odborná porota již podruhé ocenila balíček pojištění v KOSTCE. Velmi oblíbené je v očích veřejnosti také Úrazové pojištění, které dosáhlo nejvyšší oblíbenosti mezi pojistnými produkty.
ČP
Komentáře
Přidat komentář