Hodnota značky Allianz vzrostla na 8,5 miliardy dolarů

Hodnota značky Allianz vzrostla na 8,5 miliardy dolarů
Hodnota značky Allianz vzrostla na 8,5 miliardy dolarů
23.10.2015 Pojistný trh

Allianz opět zlepšila svou pozici v žebříčku nejhodnotnějších světových značek. V letošním hodnocení konzultační společnosti Interbrand obsadila 54. příčku a zaznamenala 10% nárůst hodnoty oproti roku 2014 – na 8,5 miliardy amerických dolarů.

O výborném umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula ještě o jednu příčku výše, rozhodly podle Interbrandu její silné stránky: 85 milionů klientů po celém světě, historie dlouhá 125 let a aktivní přístup k digitalizaci. „Je to jeden z nejlepších výsledků mezi nejsilnějšími hráči v oblasti finančních služeb,“ uvádí Christian Deuringer, globální brand manažer skupiny Allianz.

Allianz se v žebříčku poprvé umístila v roce 2007 a hodnota její značky stále stoupá – na inovativní přístup v kombinaci s profesionalitou a spolehlivostí klienti slyší. Prosazování nových přístupů se věnuje jak globálně, tak v České republice. Jedním z posledních počinů v této oblasti v Česku je například mobilní aplikace k hlášení dopravních nehod. Její instalace trvá několik vteřin, registrace škody na vozidle pak pouhých pár minut.

Allianz se také celosvětově zabývá sponzoringem a charitativními činnostmi v oblastech, kde existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1. V Česku se prevenci silničních nehod věnuje prostřednictvím Allianz nadačního fondu a projektu Allianz Automapa, který pravidelně mapuje nejnebezpečnější místa na českých silnicích a vytipovaná místa i opravuje.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články