Kdo se stal novým ředitelem likvidace škod v RENOMIA GROUP?


			Kdo se stal novým ředitelem likvidace škod v RENOMIA GROUP?

Na pozici ředitele likvidace škod v RENOMIA GROUP nastoupil od září zkušený odborník Martin Hlaváč. Řídí tým více než šedesáti specialistů likvidace, kteří pomáhají klientům RENOMIA s dokumentací, nahlašováním a likvidací škodních událostí.

Pomoc s likvidací škod představuje jednu z klíčových služeb RENOMIA a je důležitou součástí klientského přístupu. Ročně se specialisté likvidace podílejí na vyřešení přibližně sedmdesáti tisíc škod od průmyslových havárií a složitých odpovědnostních případů až po každodenní drobné škody.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2023 v Česku dle oPojištění.cz


„Během svého působení ve funkci ředitele úseku likvidace pojistných událostí v pojišťovně jsem se setkával s výsledky práce specialistů RENOMIA, kteří pomáhali s řešením škod klientů. V praxi jsem tedy poznal, že jednají v zájmu svých klientů odpovědně a profesionálně. Těším se, že pomohu posouvat kvalitu této klíčové služby a její automatizaci na ještě vyšší úroveň tak, aby byla pomoc s likvidací v podání RENOMIA pro klienty ještě jednodušší,” říká Martin Hlaváč, nový ředitel likvidace škod ve skupině RENOMIA.

Před nástupem do RENOMIA působil Martin Hlaváč bezmála deset let v pojišťovně Allianz, kde nejprve řídil kontaktní centrum a během let 2018 až 2024 působil na pozici ředitele úseku likvidace pojistných událostí. V této pozici vedl likvidace škodních událostí napříč všemi druhy pojištění, od retailového až po průmyslové pojištění velkých rizik, řídil metodiku, kontrolu kvality likvidace nebo vyšetřování pojistných podvodů. Angažoval se také v mezinárodních transformačních a digitalizačních programech v rámci globální skupiny Allianz SE.


Mohlo by vás zajímat: Pavel Wiesner: Pomáhat klientům je naším posláním i společenskou odpovědností


Martin Hlaváč vystudoval systémové inženýrství a informatiku na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Profesní kariéru začínal v sektoru telekomunikací, kde se ve společnostech T-Mobile a O2 na různých manažerských pozicích věnoval řízení provozu kontaktních center zajišťujících péči a retenci klientů, aktivní prodej, řešení technických požadavků nebo vyřizování stížností.

Zdroj: RENOMIA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články