„Provozní centra jsou standardní součástí všech větších finančních společností a tento krok se kvůli růstu nevyhnul ani nám,“ říká generální ředitel a předseda představenstva Slavia pojišťovny Karel Waisser. Jedním dechem ale dodává, že hlavním důvodem není pouze změna organigramu. „Jeho cílem je rychlejší a přívětivější obsluha klientů a efektivnější spolupráce mezi našimi zaměstnanci,“ dodává Waisser.
Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Daňhel: Nastolí Draghiho drakonický report éru zdravého rozumu?
Ředitelka provozu Michaela Svobodová
Ředitelka provozu Michaela Svobodová pracuje ve Slavii už přes 12 let. V minulosti vedla taxaci a provize, zastávala pozici ředitelky klientského centra a je členkou týmu, který řeší krizové situace. Od ledna 2024 je také součástí Výboru pro audit Slavia pojišťovny.
Vedoucí likvidace pojistných událostí Radek Hanák
Vedoucí likvidace pojistných událostí Radek Hanák se v minulosti v Allianz věnoval soudním sporům, velkým škodám nebo metodické podpoře likvidace pojistných událostí. Čtyři roky strávil také v makléřské společnosti Renomia, která mu umožnila poznat nejenom problematiku LPU, ale i pojistné produkty a úpis. Změny, které ve Slavii zavádí Radek Hanák, se týkají procesů i organizační struktury jednotlivých týmů tohoto oddělení. Zahrnují také digitalizaci, automatizaci procesů a robotizaci. Velký potenciál vidí Hanák ve využití umělé inteligence.
Komentáře
Přidat komentář