Všichni klienti mohou škody nahlásit na zelené nonstop lince Kooperativy 800 105 105, on-line na www.koop.cz či na libovolném obchodním místě firmy. „Posílili jsme počet likvidátorů i operátorů v call centru – situaci průběžně vyhodnocujeme a na aktuální stav reagujeme okamžitě,“ doplnil člen představenstva Kooperativy Konštantín Alexejenko.
Kooperativa je připravena klientům postiženým záplavami vyplatit zálohy na pojistná plnění. „Naši pracovníci se pohybují v zasažených oblastech a po prohlídce škody jsou připraveni v některých případech vyplatit poškozeným zálohu. Některé rodiny jsou skutečně v tísni a potřebují, aby pojišťovna reagovala velice rychle. Naši likvidátoři pracovali také během uplynulého víkendu a podle potřeby jsme připraveni jejich počet ještě navýšit,“ uvedl člen K. Alexejenko.
U podnikatelů je navíc potřeba pojišťovně předat:
01 Účetní evidenci zasažených věcí - inventární soupisy s vyznačením zasažených věcí, cenami, stářím a odhadem poškození,
01 účetní stavy majetku (zásob, movitého a nemovitého majetku), z doby bezprostředně před vznikem škody.
Pracovníci Kooperativy dohodnou s klienty termín prohlídky respektive další postup.
Zajištěním uvedených kroků přispějete k urychlenému a bezproblémovému vyřízení své škodní události.
Zdroj: Kooperativa
Komentáře
Přidat komentář