Nová iniciativa Generali Group, která je v kontinentální Evropě lídrem přímé distribuce produktů, se spoléhá na své zkušenosti s online pojištěním. Skupina Generali je průkopníkem v oblasti online pojištění a v současnosti zastává vedoucí pozici na trhu v Německu (CosmosDirekt), v Itálii (Genertel) a ve Francii.
Společnost bude své služby poskytovat prostřednictvím přímých kanálů - internetu a call centra. Genertel tak dává lidem možnost získat pojistnou smlouvu kdykoliv a kdekoliv bez zbytečných papírů a to za pouhých za pár minut. Prodejní aktivity pojišťovna zahájila v říjnu 2010. Zpočátku se bude zaměřovat na povinné ručení motorových vozidel.
"Na trhu povinného ručení existuje potenciál ve skupině klientů, kteří vítají nové technologie a při výběru nejvýhodnějšího produktu nepotřebují osobní kontakt," uvedl ředitel slovenské pobočky Genertel Insurance Ltd. Miroslav Chovan.
Nová pojišťovna chce oslovit cílovou skupinu, kterou tvoří moderní lidé, jež hledají produkty a služby s nejlepším poměrem kvalita/cena, jednoduchým přístupem a dostupností 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a se spolehlivostí, kterou zaručuje stabilní finanční zázemí skupiny Generali.
Společnost Genertel Insurance Ltd. působí na slovenském trhu odděleně a nezávisle na společnosti Generali Slovensko. Obě společnosti jsou členy skupiny Generali PPF Holding, společného podniku skupiny PPF a skupiny Generali v zemích střední a východní Evropy.
Genertel Slovakia

Komentáře
Přidat komentář