Opisování budiž pochváleno

13.9.2013
Pojistný trh
Také máte při studování nabídek různých pojišťoven pocit, že čtete stále to samé? Nebo že produkt, který je vám prezentován jako unikátní, je v podstatě tuctový? Pokud pojmete podezření, že jedna pojišťovna opisovala od druhé, máte 50% šanci na to, že se nemýlíte. Těch druhých 50 % pak připadá na variantu, že to ta druhá okopírovala od té první. Procento pravděpodobnosti „opisování“ se může zvýšit v závislosti na tom, kolik pojišťoven onen „unikátní“ produkt nebo službu nabízí.
Reagujete na komentář
vpulchart, 18. 9. 2013
... a co na to klient?
ten má chaos především v pojistných podmínkách. U nás se tak pěkně rozmohly sady VPP,DPP, a jakých ještě napočteme ke každému produktu - dohledat v nich potřebnou informaci přes odkazy je někdy docela detektivka. Už se někdo zkusil zamyslet nad příklady například Lloyd´s, kde jsou podmínky napsané srozumitelně, v jednom dokumentu?
... a co na to klient?
ten má chaos především v pojistných podmínkách. U nás se tak pěkně rozmohly sady VPP,DPP, a jakých ještě napočteme ke každému produktu - dohledat v nich potřebnou informaci přes odkazy je někdy docela detektivka. Už se někdo zkusil zamyslet nad příklady například Lloyd´s, kde jsou podmínky napsané srozumitelně, v jednom dokumentu?