Opisování budiž pochváleno


			Opisování budiž pochváleno
13.9.2013 Pojistný trh

Také máte při studování nabídek různých pojišťoven pocit, že čtete stále to samé? Nebo že produkt, který je vám prezentován jako unikátní, je v podstatě tuctový? Pokud pojmete podezření, že jedna pojišťovna opisovala od druhé, máte 50% šanci na to, že se nemýlíte. Těch druhých 50 % pak připadá na variantu, že to ta druhá okopírovala od té první. Procento pravděpodobnosti „opisování“ se může zvýšit v závislosti na tom, kolik pojišťoven onen „unikátní“ produkt nebo službu nabízí.

Reagujete na komentář

 

vpulchart, 18. 9. 2013
... a co na to klient?
ten má chaos především v pojistných podmínkách. U nás se tak pěkně rozmohly sady VPP,DPP, a jakých ještě napočteme ke každému produktu - dohledat v nich potřebnou informaci přes odkazy je někdy docela detektivka. Už se někdo zkusil zamyslet nad příklady například Lloyd´s, kde jsou podmínky napsané srozumitelně, v jednom dokumentu?

Pozn.: položky označené * jsou povinné.