Plány Triglav pojišťovny na rok 2009

Plány Triglav pojišťovny na rok 2009
Plány Triglav pojišťovny na rok 2009
30.12.2008 Pojistný trh

Triglav pojišťovna a.s. působí na českém trhu již osm let. Je úspěšná v prodeji povinného ručení a havarijního pojištění, nabízí majetkové pojištění i pojištění firem. Pojišťovna je součástí mezinárodní finanční skupiny, do které patří kromě pojišťoven na území střední a jihovýchodní Evropy také zajišťovna Triglav, banka a společnost pro správu investic.

O plánech na rok 2009 jsme si povídali s generálním ředitelem Triglav pojišťovny, Ing. Petrem Baným.

*Pro rok 2009 jste si stanovili nelehké úkoly. V době, kdy je konkurence silná, budete mít co dělat takové úkoly splnit. Život pojišťovnám kromě toho komplikuje také finanční krize…

Nejde o lehký úkol, nicméně my jsme sportovci a my se s tím utkáme. Pokud jde o Českou republiku, očekáváme, že za rok 2008 bychom měli dosáhnout v neživotním pojištění 1% podílu na trhu. Považuji to za velký úspěch, pokud si uvědomíme, že jsme začínali u 0,6 % v roce 2007. V polovině roku 2008 dosáhl objem předepsaného pojistného 350 miliónů korun a tím jsme se dostali z jedenáctého na deváté místo na českém trhu neživotního pojištění.

V současné době chystáme strategii do roku 2011 a očekáváme, že náš podíl by mohl dosáhnout minimálně 1,5 %.

*Velký úspěch bezesporu mělo a má vaše povinné ručení. Bonus ve výši 60 % je na českém trhu určitě výjimečný. Nabídnete klientům podobně úspěšný produkt?

Takový už máme. Jde o nové pojištění majetku a domácnosti s asistenční službou. To se velice dobře prodává. Produkt jsme uvedli na trh v dubnu 2008.

Prodáváme ho nejen v našich agenturách, ale také on-line. Odezva klientů, měřená objemem prodeje, je velice dobrá. Hned zpočátku byly uzavřeny pojistné smlouvy za více než 500 000 korun.

*Jak se v případě uzavření on-line pojištění řeší prohlídka majetku?

Neznám žádnou pojišťovnu, která by při uzavírání podobného typu produktu, jakým je pojištění standardního bytu nebo domku, vyžadovala prohlídku. To platí i v případě našeho pojištění domácnosti. Součástí takového pojištění ovšem nejsou žádné drahé obrazy ani nic podobného. Jedná se o zcela standardní domácnost. Není proto důvod, aby někdo z pojišťovny do takové domácnosti chodil a dělal tzv. underwritting. K pojištění všeho, co je nadstandardní, je ovšem třeba přizvat odborníka z pojišťovny.

*Co dalšího klientům nabídnete?

Letos jsme spustili úrazové pojištění a rovněž se chystáme do cestovního pojištění. Prvním důvodem je nutnost mít kompletní nabídku, abychom našim klientům, kterých je dnes v České republice přes sto tisíc, mohli nabídnout vlastní produkty a nenabízeli ty konkurenční. Jak majetkové pojištění, tak úrazové i cestovní pojištění je jednoduché, cenově dostupné a je vytvořeno tak, aby pokrylo potřeby naší cílové skupiny.

*Kde se bude prodávat?

Začneme s prodejem prostřednictvím internetu, za pomoci našich kanceláří a vybraných makléřů.

*A co životní pojištění?

V životním pojištění vidíme velkou příležitost. V České republice je propojištěnost velmi nízká, ve srovnání se Slovinskem dokonce poloviční.

Zdroj:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články