Povinné ručení i letos skončí ve ztrátě, trh ale nabírá na síle


			Povinné ručení i letos skončí ve ztrátě, trh ale nabírá na síle
28.1.2016 Produkty

Pojišťovny definitivně opustily cenovou válku a konkurenční soupeření dnes probíhá zejména v produktové rovině. Motorista pocítí proklientský přístup pojišťoven, může využít nové technologie a uvítá speciální obchodní nabídky, které zpřístupňují služby za výhodných cenových podmínek. Nepřehlédnutelnou letošní novinkou v oblasti povinného ručení je Linka pomoci řidičům 1224. Jejím cílem je zjednodušit motoristům přístup k asistencím, které mají předplacené k povinnému ručení. Spuštění komunikační kampaně Linky pomoci řidičům předcházel výzkum, který mapoval chování řidičů bezprostředně po dopravní nehodě a jejich přístup k asistenčním službám.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.