„Prodej autopojištění máme smluvně zajištěný se společností HERA Life a pro ostatní segmenty postupně doplňujeme a rozšiřujeme síť našich obchodních partnerů,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen, který má v pražské centrále Slavia pojišťovny expanzi do Nizozemska na starosti. Těmto obchodním partnerům se říká Managing General Agent (MGA) a zajišťují pro nás komunikaci s klienty i makléři
a zároveň také likvidují pojistné události.
„O tvorbu produktů a risk management už se staráme my a současně kontrolujeme celý proces sjednání a správy pojištění, včetně supervize velkých škod, přestože vše probíhá v Nizozemsku,“ dodává Jeroen van Leeuwen.
Jeroen van Leeuwen
Mohlo by vás zajímat: Jan Křehlík: Naše vize? Silná ČPP, která bude nablízku klientům i partnerům
Holandský trh je větší než český. V Česku žije 10 milionů obyvatel, zatímco Nizozemců je 18 milionů. Počet automobilů je ale v obou zemích zhruba stejný a pohybuje se kolem 9 milionů. „V Nizozemsku má hodně klientů svého pojišťovacího poradce, kterému jsou lidé maximálně věrní a kterému také skálopevně věří, že to, co jim říká, je vždy pravda,“ konstatuje van Leeuwen. Produkty Slavie je proto nikdy nesmí zklamat.
Mohlo by vás zajímat: Pohled za hranice: Kdo je v čele slovenského žebříčku poradců ve 2Q 2025?
Aktuálně se prostřednictvím svých nizozemských obchodních partnerů Slavia zaměřuje na individuálně pojišťovaná služební vozidla, která nemají podobu běžných flotil. Klasickým příkladem jsou třeba auta taxislužby. Nabídku ale v tomto období rozšiřuje také pro retailové zákazníky. Do konce prázdnin chce na nizozemském trhu představit i pojištění privátního majetku. Jde o projekt s velkým podílem moderních IT technologií a také s ambicí snižovat pojištěným klientům jejich škodní průběh.
Komentáře
Přidat komentář