Triglav: Klientům nabízíme špičkové asistenční služby


			Triglav: Klientům nabízíme špičkové asistenční služby
11.11.2009 Produkty

Triglav pojišťovna si bezproblémových řidičů váží. Dostali možnost kopírovat bonusy z povinného ručení na havarijní pojištění. O tom i o situaci na trhu povinného ručení je náš rozhovor s produktovým manažerem Triglav pojišťovny Romanem Sznapkou.

*Jak vidíte rok 2009, pokud jde o narůstající konkurenci v povinném ručení?

Stejně jako ostatní společnosti samozřejmě vnímáme, jak nové pojišťovny ovlivňují trh. Osobně větší konkurenci vítám. Záleží pouze na zákazníkovi, kterou pojišťovnu upřednostní a který pojistný produkt zvolí. O tom, že u naší pojišťovny klienti nacházejí kvalitní produkty, svědčí mimo jiné fakt, že od roku 2000, kdy Triglav pojišťovna vstoupila na český trh, neustále rosteme. Pokud jde o povinné ručení, tak jsme letos zaznamenali v počtu sjednaných smluv meziroční nárůst téměř o 15 %.

*V čem je základ tohoto úspěchu?

V povinném ručení jsme vsadili na jednoduchý a srozumitelný produkt s vysokým limitem pojistného krytí 50 mil. Kč pro škody na zdraví, na věci a ušlý zisk. Tento limit poskytuje našim klientům maximálně možnou pojistnou ochranu.

V rámci pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla náš klient získá navíc úrazové pojištění řidiče na pojistnou částku 50 000 Kč pro případ smrti, 100 000 Kč pro případ trvalých následků následkem úrazu, asistenční službu s rozsahem asistence na území ČR a Evropy a pojištění právní ochrany s limitem 30 000 Kč.

*Určitě máte tajný recept na to, jak si poradit s konkurencí v roce 2010. Prozradíte ho?

Velký důraz klademe na systematické zkvalitňování služeb a produktů. Klientům například nabízíme nadstandardní asistenční služby s možností rozšíření pro případ poruchy. Pomůžeme i v případě defektu na autě, dovezeme pohonné hmoty a když se našim klientům vybije akumulátor a nenastartují, tak jim akumulátor dobijeme.

Na rozdíl od konkurence ale nazavádíme segmentaci. Snažíme se i v této oblasti o maximální jednoduchost. Takže nebudeme segmentovat a nebudeme počátkem roku měnit sazby.

*Nebudete měnit sazby?

Zatím nic nenasvědčuje tomu, že bychom měnili sazby pojistného. Od 1. ledna 2010 zůstanou sazby Triglav pojišťovny stejné. Případná změna sazeb bude záviset na mnoha vlivech, které lze očekávat například kvůli legislativním změnám v průběhu příštího roku.

*Pokud dojde ke změně sazeb, jak vysoký procentuální nárůst předpokládáte?

Pokud by skutečně došlo k nárůstu sazeb, v žádném případě bychom neupravovali sazby plošně. Na stanovování sazeb má vliv více kritérií, zejména škodní průběh dané kategorie vozidel. Úplně jinak než na osobní automobily se díváme například na tahače. Ty jsou stále problematické. Jsou zde vyšší náklady na plnění pojistných událostí, vyšší náklady na poskytování asistenční pomoci. S osobními auty jsou tahače zcela nesrovnatelné.

*Pojišťovny rozšiřují působnost zelené karty i na Rusko. Nepředpokládám, že by se mnoho Čechů rozhodlo vyrazit autem na cestu do Ruska, ale přece jen: rozšíříte platnost zelené karty i na Rusko?

Na nových formulářích skutečně máme kolonku pro Rusko. V současném přechodném období je však tato kolonka přeškrtnutá. V nejbližší době platnost zelené karty pro Rusko rozšiřovat nebudeme.

Děkuji Vám za rozhovor.

Dagmar Šístková

 

Share/Bookmark

Zdroj: Dagmar Šístková

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články