ČAP Insurance Talk: U mikrofonu Martin Lakomý


			ČAP Insurance Talk: U mikrofonu Martin Lakomý
1.9.2025 Rozhovory, Video

V pojišťovnickém seriálu rozhovorů ČAP Insurance Talk, které připravuje Česká asociace pojišťoven, byl hostem moderátorky Michaly Hergetové ředitel úseku podpory klientů a obchodu z České podnikatelské pojišťovny Martin Lakomý.

Zákaznická zkušenost je klíčem k úspěchu i v pojišťovnictví. Jak ji ale správně měřit, co ovlivňuje spokojenost klientů a jakou roli v tom hraje cena, kvalita a osobní kontakt? „Důležité je, jestli se dokážete správně zeptat a na základě získaných odpovědí udělat změny,“ říká Martin Lakomý, ředitel úseku podpory klientů a obchodu z České podnikatelské pojišťovny. V rozhovoru s Michalou Hergetovou mluví také o proměně zákaznických očekávání, rostoucím významu osobního kontaktu v digitální době i o tom, že ke spokojenému klientovi vede cesta přes spokojeného zaměstnance.


Mohlo by vás zajímat: Odešla velká dáma českého pojišťovnictví Ivana Ferová


Zdroj: ČAP, YouTube


Mohlo by vás zajímat: ČAP: Náklady na pojistná plnění v prvním pololetí meziročně vzrostly o 7,5 %


Kde můžete sledovat ČAP Insurance talk?

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články