Češi pojištění stále podceňují a na pojistném utratí zhruba čtyřikrát méně než Němci nebo Italové. Co za tím stojí? Jaké jsou kulturní rozdíly v přístupu k riziku? Jak digitalizace mění klientskou zkušenost? A jak se pojišťovny posouvají od pouhé náhrady škod k prevenci a službám s přidanou hodnotou? Na otázky Michaly Hergetové odpovídá šéf KB Pojišťovny Thierry Thibault. „Češi podle mě věří, že nakonec všechno dobře dopadne, nebo že zasáhne stát. Pojištěni by však nemělo být jen platbou za riziko, které možná nikdy nenastane. Klient by měl mít možnost využívat výhody a služby už od prvního dne,“ říká Thierry Thibault.
Mohlo by vás zajímat: Michal Šimon: Nejlepší čas zkontrolovat své majetkové pojištění je právě teď
Kde můžete sledovat ČAP Insurance talk?
- Informace ke všem dílům naleznete ZDE
- Nové video bude vždy dostupné na YouTube
- Rozhovory jsou k dispozici na podcastových platformách (Apple Podcasts, Spotify)
Komentáře
Přidat komentář