Jiří Běták: Slavia modernizuje současné produkty a míří na nové klienty


			Jiří Běták: Slavia modernizuje současné produkty a míří na nové klienty
5.12.2022 Rozhovory, Produkty

Pojišťovna musí být pro klienta partnerem nejenom v době, kdy se mu stane velký průšvih, ale i při běžných každodenních starostech. Základem jsou kvalitní pojistné produkty. Dnes už k nim ale automaticky patří také služby, ulehčující lidem život. Poskytovat kvalitní produkty a služby za atraktivní cenu, to je filozofie Slavia pojišťovny. Vedoucí jejího produktového oddělení Jiří Běták má zodpovědnost jak za produktový vývoj, tak i za cenotvorbu.

Co plánuje Slavie v rámci své produktové nabídky?

Klademe stále větší důraz na zpětnou vazbu s našimi klienty. Díky tomu chceme jak těm stávajícím, tak i budoucím, kteří mají starší produkty, poskytovat aktuální moderní pojistné krytí. Starších produktových variant, které přicházely na svět postupně, už je za uplynulá léta velmi mnoho a my teď proto chceme nabídnout všem klientům jejich nejnovější variantu. Bude to pro ně bezpochyby lákavé, protože nové produkty jsou vždy lepší než ty starší. Kryjí více rizik a také reagují na nové podněty a rizika.


Mohlo by vás zajímat: Glosa Ondřeje Kovaříka: Vyhýbá se Evropská komise řešení energetické krize?


Klienty Slavie jsou také podnikatelé a živnostníci. I jich se týkají novinky?

Ano, týkají. Už nyní pracujeme na vylepšení produktu Živnostník, který jsme na trh uvedli před více než rokem a který si oblíbili hlavně řemeslníci. Teď bychom ho chtěli nabídnout i ostatním lidem z dalších oborů podnikání. S novinkami souvisí nejenom krytí rizik a zajištění asistence, ale také přitažlivá a spravedlivá cenotvorba.

Především motoristé se neustále ptají, zda jim pojištění zdraží…

Budeme sazby nastavovat tak, abychom ideálně nemuseli měnit klientům, kteří nejsou rizikoví a nezpůsobují svému okolí, ale i sobě, škodu. Z čehož současně vyplývá, že cena pojištění u rizikových klientů bude muset zřejmě stoupnout.

Co nového připravuje Slavia v rámci autopojištění?

Už na podzim jsme začali počítat spoluúčast v havarijním pojištění bez procentuální účasti, takže majitelé dražších vozidel od nás získají při vyšších škodách i více peněz. Vím, že Slavia měla pověst pojišťovny, kam chodí hlavně motoristé s levnějšími a staršími auty. Tohle už neplatí. Díky nové  segmentaci v havarijním pojištění máme velmi atraktivní sazby i pro majitele dražších a luxusnějších vozidel. Autopojištění nyní vylepšujeme například u pojištění skel, střetu se zvěří nebo u právních služeb. A nově budeme počítat sazby detailněji podle jednotlivých regionů, ve kterých klienti bydlí nebo podnikají.


Mohlo by vás zajímat: Česká asociace pojišťoven si zvolila nové vedení. Kdo bude v čele?


Už více než rok trvá monopolizace zdravotního pojištění cizinců, které dříve nabízela také Slavia pojišťovna. Vrátí se k Vám tento produkt?

Pevně věřím, že ano. Ve sněmovně už několik měsíců probíhá demonopolizační proces. A protože monopolisty nikdo nemá rád, věřím, že je zájmem všech, především však klientů, abychom se opět utkali na zdravém a svobodném trhu. Slavia je připravena znovu se k pojišťování cizinců vrátit.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články